Menu

The Coalition در توسعه Gears 5 از عناوین جهان‌باز نظیر Assassin’s Creed الهام گرفته است

همان‌طور که احتمالا می‌دانید بیشتر بازاریابی و تبلیغات Gears 5 پیرامون بخش چندنفره و آنلاین بازی بوده است؛ بنابر گفته‌های مختلف سازندگان Gears 5 اکنون با 5 حالت مختلف و گوناگون در بخش چندنفره قرار است یکی از عمیق‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین حالت‌های چندنفره در تاریخ این سری را ارائه دهد.

اما وضعیت برای بخش داستانی به همین شکل نبوده و با اینکه شاهد نمایش‌هایی از کمیپن Gears 5 بوده‌ایم، ولی به خاطر تعداد کم آن‌ها اطلاعات زیادی از بخش تک‌نفره و داستانی بازی نداریم. به گفته‌ی سازندگان بخش داستانی Gears 5 بزرگ‌تر از عناوین قبلی بوده و بنابرگفته‌های رئیس استودیو The Coalition یعنی "راد فرگوسن"، در توسعه‌ی آن از برخی از بهترین بازی‌های جهان‌‌باز نیز الهاماتی گرفته شده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamignBolt، "راد فرگوسن" اخیرا در مصاحبه‌ای با وبسایت GameSpot درمورد منابع الهام بازی صحبت کرده است. بنابر گفته‌های او، Gears 5 به تنهایی یک عنوان جهان‌باز نیست ولی آن‌ها در رود توسعه‌ی بازی از چندین بازی جهان‌باز بزرگ و خوش‌نام الهام گرفته‌اند. افراد بسیاری در The Coalition سابقه کار برروی آن بازی‌ها را داشته‌اند و همین به استودیو در پیداکردن بهترین ویژگی‌ها برای الهام‌گیری کمک شایانی کرده است.

"برای متوجه‌شدن و فهمیدن کامل وضعیت باید کارهای بسیاری انجام می‌دادیم. و خوشبختانه ما افرادی در استودیو داریم که برروی بازی‌هایی نظیر Assassin’s Creed و Far Cry و در کل بازی‌هایی همانند آن‌ها کار کرده بودند. می‌دانستیم که قرار نیست یک Far Cry ،Red Dead یا Ghost Recon دیگر بسازیم؛ فقط با خود می‌گفتیم "چگونه می‌توانیم با همین Gears یک عنوان بزرگ‌تر بسازیم؛ آن هم بدون اینکه کاری شبیه به بازی‌های Ubisoft انجام دهیم. " چون که این بازی واقعا چیزی همانند آن‌ها نیست. ما تنها می‌خواستیم از ژانرهای مورد علاقه‌مان الهام گرفته تا بتوانیم حس آزادی و انتخاب عمل بیشتری به بازیکنان بدهیم. "

بازی Gears 5 در تاریخ 10 سپتامبر (19 شهریور) برروی پلتفرم‌های Xbox One و PC عرضه خواهد شد. شایان ذکر است که کاربران سرویس Xbox Game Pass Ultimate 4 روز زودتر به نسخه ویژه دسترسی داشته و از هم‌اکنون نیز می‌توانند آن را برروی کنسول خود دانلود کنند.

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.