Menu

برنامه‌های کمپانی سونی برای رویداد Tokyo Game Show مشخص شد؛ عدم برگزاری کنفرانس مطبوعاتی

کمپانی سونی تقریبا کنفرانس‌های مطبوعاتی سنتی را در سال 2019 برگزار نکرد، اما این دلیل نشده است که در رویدادهای مهم گیمینگ نیز شرکت نکند. نمایشگاه Tokyo Game Show به زودی آغاز می‌گردد و در حالی که سونی حضور مختصری در گیمزکام داشت، به نظر می‌رسد که برنامه‌های بزرگتری برای نمایشگاه سنتی ژاپنی دارد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gematsu، کمپانی سونی بر روی وبسایت رسمی Playstation از برنامه‌های خود برای Tokyo Game Show خبر داد. غرفه‌ی Playstation قرار است تا میزبان دموهای قابل‌تجربه‌ای از بازی‌هایی که در آینده عرضه می‌شوند، باشد؛ از جمله‌ی این عناوین می‌توان به Final Fantasy VII Remake، Nioh2 و Call of Duty: Modern Warfare اشاره کرد. همچنین، Death Stranding نیز در این رویداد حضور دارد و نمایشی از گیم‌پلی بازی برای شرکت‌کنندگان نمایش داده خواهد شد.

علاوه بر این، سونی میزبان استیج‌های برای استریم زنده خواهد بود که PlayStation Presents Live Show TGS 2019 نام خواهند داشت. طی این رویدادها، دموهایی از گیم‌پلی عناوینی که در آینده منتشر می‌شوند، نشان داده خواهد شد، اما هنوز این بازی‌ها مشخص نشده‌اند.

Tokyo Game Show 2019 از تاریخ 12 تا 15 آگوست(21 تا 24 شهریورماه) برگزار می‌شود.