Menu

استراتژی مدیریتی جدید CD Projekt Red اعلام شد: The Witcher ادامه پیدا خواهد کرد و Cyberpunk به یک سری بازی تبدیل خواهد شد

شرکت CD Projekt اخیرا نگاهی به نیمه اول سال 2019 داشته و متوجه چیزهای جالبی شده است. آمار پیش خریدهای Cyberpunk 2077 همچنان بسیار عالی است خصوصا بر روی GOG: بر اساس اعلام این ناشر یک سوم کل پیش خریدهای نسخه دیجیتالی PC این اکشن نقش آفرینی مورد انتظار بر روی این پلتفرم اختصاصی CD Projekt به ثبت رسیده است. اما منبع اصلی درآمد این شرکت در نیمه اول سال جاری میلادی در واقع عنوان The Witcher 3 بوده و این در حالی است که بیش از 4 سال از عرضه این بازی موفق گذشته است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل PCGamer، مدیر مالی CD Projekt آقای پیوتر نیلووبویچ در این رابطه گفت: "عملکرد مالی ما در نیمه اول سال بار دیگر به شدت تحت تاثیر فروش همچنان فوق العاده The Witcher 3 بوده است. این موضوع مهر تایید محکمی است بر اعتقاد ما به اینکه سرمایه‌گذاری بر روی بازی‌های با کیفیت موفقیت آمیز است و اینکه این عناوین می‌توانند تا سال‌ها همچنان به فروش خوب خود ادامه دهند. فروش The Witcher 3 در نیمه اول سال 2019 نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته بیشتر بوده است!"

تعداد کارمندان CD Projekt نیز از 887 نفر در پایان سال 2018 به 953 نفر در پایان ماه ژوئن 2019 افزایش پیدا کرده است. از این تعداد 777 نفر در بخش بازی‌سازی این شرکت یعنی CD Projekt Red مشغول هستند (این بخش در پایان سال میلادی گذشته 698 نفر کارمند داشت) اما کارکنان GOG کمی نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده و از 189 نفر به 176 در پایان ماه ژوئن 2019 رسیده است. CD Projekt دلیل این افزایش نیرو را ارتقا قدرت و فعالیت‌های خود در بازار و بازی‌سازی اعلام کرده است.

اما نکته جالب دیگر گزارش CD Projekt، تایید این شرکت مبنی بر توسعه بازی‌های فرعی بیشتری با سبک و سیاق Gwent است.

استراتژی مدیریتی جدید CD Projekt Red اعلام شد: The Witcher ادامه پیدا خواهد کرد و Cyberpunk به یک سری بازی تبدیل خواهد شد

"مدیریت دو فرنچایز جداگانه مهم (The Witcher و Cyberpunk) همراه با چندین استودیو بازی‌سازی مستقل، این شرکت را قادر ساخته می‌سازد که کار بر روی چندین پروژه را به موازات هم پیش برده و برنامه بلند مدت خود برای عرضه بازی‌ها را به شکلی کاملا بی‌نقص پیگیری کند. مدل مدیریت دو فرنچایز توسط چندین خط تولید مستقل حمایت خواهد شد و باعث می‌شود که بخش تولید و فعالیت‌های مالی نیز بهینه‌سازی شده و عوامل ریسک تا جای ممکن کاهش پیدا کند و کارمندان شرکت نیز در انجام فعالیت‌های حرفه‌ای خود احساس رضایت داشته باشند."

The Witcher 3: Wild Hunt در اکتبر 2019 بر روی Nintendo Switch عرضه می شود. این قطعا برای CD Projekt کافی نخواهد بود اما این شرکت در حال حاضر به صورت تمام وقت درگیر توسعه Cyberpunk 2077 است و برای صحبت در مورد آینده The Witcher کمی زود است.

بر اساس اعلام CD Projekt Red، ساعت 22:30 امشب 15 دقیقه از گیم پلی Cyberpunk 2077 به صورت زنده پخش خواهد شد. این نمایش را در پردیس گیم تماشا کنید.