Menu

خالق The Last Guardian به دنبال ناشر برای عنوان بعدی خود است

سه سال پس از عرضه The Last Guardian، خالق این بازی یعنی فومیتو اودا به دنبال ناشر برای عنوان بعد خود است.

خالق The Last Guardian در مصاحبه‌ای طولانی با وبسایت Polygon در مورد صندوق سرمایه‌گذاری Kowloon Nights، از پروژه جدید خود و تلاش برای یافتن یک ناشر برای آن گفت.

اودا در این رابطه گفت: "دوره طولانی مدت مراحل اولیه ساخت بازی بسیار ارزشمند بود و در توسعه پروژه پیشرفت خوبی داشته‌ایم. باور دارم که این پروژه در آن واحد نمایانگر عناصری آشنا و ناآشنا خواهد بود."

به گزارش پردیس گیم، فومیتو اودا در مصاحبه با Polygon تایید کرد که تیم تحت نظرش در حالی توسعه این پروژه را شروع کردند که هیچ قصدی بر عرضه عمومی آن نداشتند. همین مسئله به اودا و تیمش این شانس را داد که بتوانند به صورت تمام وقت بر روی توسعه، تحقیق و طراحی بازی متمرکز شوند. همچنین، به نظر می‌رسد که دیگر چیزی به پایان مراحل اولیه توسعه بازی باقی نمانده و وقت تعیین بودجه برای شروع مراحل اصلی ساخت بازی و تلاش برای یافتن یک ناشر است.

ادامه اظهارات فومیتو اودا: "[با این ذهنیت که بازی عرضه عمومی را تجربه نخواهد کرد] آنها [تیم سازنده] ایده خود را به ساده‌ترین روش ممکن، بدون نیاز به وجود جلوه‌های چشمگیر و زیبایی‌های بصری، اجرایی می‌کردند چرا که می‌دانستیم قرار نیست خود را برای یک نمایش عمومی گسترده آماده کنیم. در واقع این زمان ارزشمند صرف کار بر روی خودِ واقعی بازی شد. وقتی یک شریک تجاری به اندازه کافی به مراحل توسعه یک بازی واقف نباشد، توجه بیشتری به زیبایی‌های بصری معطوف می‌شود و در نتیجه، زمان زیادی صرف زرق و برق دادن به این عناصر شده و تمرکز بر روی هسته اصلی طراحی بازی که اولویت اصلی است، اهمیت خود را از دست می‌دهد."

اودا سال گذشته در مورد مقیاس عنوان جدید خود اعلام کرد که مشابه عناوین قبلی است. آخرین ساخته این بازی‌ساز یعنی The Last Guardian در دسامبر 2016 عرضه شد.