Menu

محتوای اضافه بازی Call of Duty: Black Ops 4 هفت روز جلوتر بر روی PS4 منتشر خواهد شد

در طی سال‌های گذشته، همیشه رسم بوده است که شرکت‌‌های بازی‌سازی قرارداد‌هایی را با شرکت های Microsoft و Sony امضا کرده و بازی‌ها و یا محتوای اضافه آن‌ها را به مدتی محدود در اختیار پلتفرم های آن‌ها قرار دهند. این مساله اکنون در مورد محتوای اضافه بازی Call of Duty: Black Ops 4 نیز صدق می‌کند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از vg247، دیروز شرکت Activision اعلام کرد که پس از عرضه بازی، تعدادی محتوای رایگان برای آن منتشر خواهد شد و این محتوا، ابتدا برای پلتفرم PS4 در دسترس قرار خواهند گرفت.

بدون شک همچنین موضوعی به دلیل قرار داد شرکت Activision با Sony قابل پیش‌بینی بود، اما خبر جدید این است که این مدت محدود، از 30 روز به 7 روز کاهش پیدا کرده است و این مورد شامل تمامی محتوای پولی و رایگان و مناسبت‌ها یا Event های درون بازی خواهد شد.

ما هم‌اکنون می‌دانیم که قرار است پس از عرضه بازی Call of Duty: Black Ops 4، یک سری محتوا از جمله نقشه‌ها و شخصی‌سازی‌های جدید برای آن منتشر شود. اما بدون شک این خبر بزرگی برای طرفداران نسخه PC و Xbox One است که از تاخیر 30 روزه محتوای پس از عرضه بازی، ناراحت بودند. بالاخره یک هفته بهتر از یک ماه است.

محتوای پس از عرضه این بازی، مانند نسخه‌های قدیمی، شامل بسته‌های کوچک و بزرگ خواهد بود و برخی از این بسته‌ها، شامل نقشه‌های عظیم، شخصیت‌ها، بسته‌های گسترش دهنده و سلاح‌های جدید خواهد شد. این مورد را می‌توان از مواردی حساب کرد که باعث شد تا Activision مدت زمان 30 روز را به 7 روز کاهش دهد.

اما در خبری دیگر، Activision قبلا اعلام کرده بود که شما می‌توانید Season-Pass بازی را در زمان انتشار به صورت جداگانه خریداری نمایید.