Menu

Elden Ring در رویداد Tokyo Game Show حضور نخواهد داشت

به نظر می‌رسد که برای اطلاعات جدید عنوان مورد انتظار Elden Ring باید کمی بیشتر انتظار بکشیم.

از زمان معرفی اولیه پروژه جدید استودیو FromSoftware یعنی Elden Ring در رویداد E3 2019 طرفداران در انتظار اطلاعات جدید این عنوان مورد انتظار هستند. اما متاسفانه بعد از غیبت در Gamescom 2019، به نظر می‌رسد که این بازی در Tokyo Game Show نیز حضور نخواهد داشت.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Dualshockers، ناشر این بازی یعنی شرکت Bandai Namco اخیرا از لیست عناوینی که قرار است در رویداد TGS 2019 نمایش داده شوند، رونمایی کرد و نام Elden Ring در این لیست دیده نمی‌شود. در این رویداد دو عنوان دیگر Bandai Namco یعنی Code Vein و Dragon Ball Z: Kakarot نمایش خواهند داشت و به نظر می‌رسد که تمرکز این شرکت در سال جاری میلادی بیشتر بر روی همین دو بازی خواهد بود.

با توجه به غیبت Elden Ring در Gamescom 2019، قابل پیش‌بینی بود که این بازی در Tokyo Game Show نیز حاضر نشود. اما نباید فراموش کرد که TGS یکی از آخرین مراسم‌های مهم سال است و با گذر از این رویداد، شانس انتشار اطلاعات جدید Elden Ring تا پایان سال جاری میلادی از همیشه کمتر خواهد شد.

The Game Awards که در آخرین ماه سال میلادی برگزار می‌شود، بهترین مکان برای نمایش Elden Ring خواهد بود. FromSoftware آخرین ساخته خود یعنی عنوان موفق Sekiro: Shadows Die Twice را برای اولین بار در همین رویداد با نمایش یک تیزر معرفی کرد و این احتمال وجود دارد که این شرکت بار دیگر و اینبار با نمایش گیم‌پلی Elden Ring به این مراسم بازگردد.

Elden Ring در سال آینده میلادی برای PS4، Xbox One و PC عرضه خواهد شد.