Menu

اولین جزئیات Project Resistance لو رفت

Project Resistance اخیرا توسط شرکت CAPCOM بعنوان جدیدترین نسخه از سری بازی Resident Evil برای معرفی رسمی در تاریخ 9 سپتامبر (دوشنبه، ۱۸ شهریور ۱۳۹۸) در نمایشگاه Tokyo Game Show معرفی شد.

به تازگی لینک نمایش زنده این بازی در YouTube جزئیات جدیدی از آنرا لو داده است. در ادامه می‌توانید اولین تصاویر Project Resistance را مشاهده نمایید.

http://onlinepharmacy-rxoffer.com/wp-content/uploads/2019/09/ojep_tgfpjjg.jpg

http://onlinepharmacy-rxoffer.com/wp-content/uploads/2019/09/70jf_tup0tpo.jpg

http://onlinepharmacy-rxoffer.com/wp-content/uploads/2019/09/fz7c_xjrbgiz.jpg

http://onlinepharmacy-rxoffer.com/wp-content/uploads/2019/09/r9sh_bgm7gle.jpg

به گزارش پردیس گیم، با مشاهده تصاویر اولین چیزی که توجه شما را جلب می‌کند بی‌‌شک حضور شخصیت‌هایی نا آشنا است. در واقع، تمامی این شخصیت‌های جدید، از انسان‌های عادی هستند و نه چهره‌های خبره‌ای که سری Resident Evil به ما معرفی کرده است. اما مهم‌ترین نکته در تصویر آخر نهفته است، جایی که چهار شخصیت کنار یکدیگر ایستاده‌اند و این احتمالا تایید حالت همکاری چندنفره است.

Project Resistance می‌تواند عنوان جدیدی از سری Resident Evil Outbreak باشد. افرادی که با این سری فرعی آشنایی ندارند لازم است بدانند که Outbreak که در سال 2004 عرضه شد و اولین عنوان در سری ترسناک Resident Evil بود که از حالت همکاری چندنفره پشتیبانی می‌کرد. این بازی از دوران خود جلوتر بود چرا که در آن زمان هنوز تجربه چندنفره مهمی بر روی کنسول PlayStation 2 عرضه نشده بود.

اما اکنون نیز عنوانی جذاب از سری Resident Evil Outbreak که با استفاده از موتور گرافیکی Resident Evil ساخته شده باشد، می‌تواند تجربه ویژه‌ای را رقم بزند. کمتر از دو هفته دیگر به صورت رسمی شاهد معرفی این بازی خواهیم بود.