Menu

بازی‌های رایگان ماه سپتامبر سرویس PS Plus معرفی شدند

کم کم به آخر ماه آگوست نزدیک می‌شویم و این بدان معنا است که دارندگان اشتراک پلاس کنسول PS4 باید منتظر دو بازی مجانی باشند. در چند ماه اخیر دیدیم که سونی بازی‌های محبوبی را ارائه کرده است و رضایت مشترکین پلاس کاملا مشهود می‌باشد. بازی‌هایی که دانلود می‌کنید تا زمانی که اشتراک پلاس داشته باشید قابل دسترسی هستند. شرکت Sony Interactive Entertainment هم این ماه بازی‌های رایگان جدیدی را برای سرویس PlayStation Plus معرفی کرده است، اما این بازی‌ها با ماه‌های پیشین بسیار متفاوت‌اند و شاهد بازی‌های بسیار خوبی هستیم. در حال حاضر نیز برای دانلود دو بازی رایگان ماه قبل این سرویس یعنی دو بازی Wipeout Omega Collection و Sniper Elite 4 تنها 4 روز فرصت دارید.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comicbook، طبق اطلاعات منتشر شده، دو بازی Batman: Arkham Knight و Darksiders 3 بازی‌های رایگان این ماه سرویس PS Plus خواهد بود. این دو بازی از روز 3 ماه سپتامبر (12 شهریور ماه) برای دانلود در دسترس خواهند بود.

در مجموع این دو بازی بسیار خوب به نظر می‌رسند و قطعا تجربه آخرین نسخه از دو سری Batman: Arkham و Darksiders برای کاربران این سرویس بسیار لذت بخش خواهد بود.

بازی Darksiders 3 در آذر ماه سال گذشته عرضه شد و توانست موفقیت‌های نسخه‌های قبلی خود را تکرار کند و بازخورد خوبی نیز از سوی منتقدین و کاربران دریافت کند. بازی Batman: Arkham Knight نیز در سال 2015 عرضه شد و در واقع پایانی بر سه گانه Batman: Arkham به شمار می‌رفت و توانست با کیفیت بالای خود به یکی از برترین بازی‌های عرضه شده در نسل هشتم بازی‌ها تبدیل شود.