Menu

10 تکنولوژی که می‌تواند آینده دنیای بازی را تغییر دهد + زیرنویس فارسی

سرعت پیشرفت فناوری دیجیتال به خصوص در حوضه گیمینگ در سه دهه گذشته بسیار چشمگیر بوده است. از بازی‌هایی که مدل‌های سه بعدی آن‌ها از 50 پالیگان عبور نمی‌کرد هم‌اکنون به مدل‌هایی با بیش از چند صد هزار پالیگان رسیده‌ایم. حتی عده‌ای نسل نهم را آغازگر انقلاب فتورئالیسم در حوضه گرافیکی می‌دانند و این موضوع ممکن نیست مگر با پیشرفت سریع تکنولوژی شرکت‌های تولید کننده پردازنده و کارت گرافیک همچون Intel، Nvidia و AMD. در همین نسل نیز بازی‌های همچون Death Stranding ، The Last of Us 2 و یا Red Dead Redemption 2 می‌توانند نخستین قدم‌ها را در این زمینه بردارند.

پیشرفت حوضه گیمینگ به فاکتورهای گرافیکی ختم نمی‌شود و مواردی دیگر همچون هوش مصنوعی و شیوه تعامل گیمر با دنیای بازی نیز بسیار موثر است. برای پیشرفت هوش مصنوعی به پردازنده‌های بسیار سریع‌تر و در عین حال مقرون به صرفه‌ای نیاز است که کمپانی‌ها در تلاش برای رسیدن به آن هستند. تعامل گیمر با بازی نیز با تکنولوژی‌های VR و AR در آینده می‌تواند تغییراتی بنیادین بوجود بیاورد.

کانال مشهور GameRanx در این زمینه ویدیویی را تهیه کرده است و در آن 10 تکنولوژی که می‌تواند آینده دنیای گیم را تغییر بدهد بررسی شده است. در ادامه شما را به تماشای این ویدیو دعوت می‌کنیم.

(در صورت دانلود زیرنویس، توجه کنید که نام ویدیو و زیرنویس یکسان باشد)

دانلود با کیفیت Full HD

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت SD

دانلود زیرنویس اختصاصی