Menu

مایکروسافت در XO19 بازی‌هایی که “تاکنون دیده نشدند” را معرفی خواهد کرد + احتمال معرفی Fable 4

اخیرا اخبار زیادی مبنی بر در دست توسعه بودن Fable 4 در اینترنت پخش می‌شود اما تاکنون هیچ صحبتی از سوی مایکروسافت در این باره نشده و هیچ چیز مشخص نیست. با این حال بنظر ‌می‌آید که مایکروسافت قصد دارد به نوعی اشاراتی به این قضیه داشته باشد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gametransfers، آقای "ارون گرینبرگ" مدیر بخش بازاریابی Xbox اظهار کرد که در رویداد XO19 که امسال در لندن برگزار خواهد شد مایکروسافت ممکن است از Fable 4 رونمایی کند.

همچنین گرینبرگ تایید کرد که در این رویداد که پررنگ‌ترین و بزرگ‌ترین قسمت Inside Xbox نیز پخش خواهد شد بازی‌هایی که "تاکنون دیده نشدند" رونمایی خواهند شد:

ما چند سورپرایز در برنامه داریم. فقط همین را می‌توانم بگویم اما بله من فکر می‌کنم یک برنامه‌ی عالی خواهیم داشت. ما بازی‌های زیادی داریم که در بهار عرضه خواهند شد و فکر می‌کنم بزرگ‌ترین لاین‌آپ بازی‌ها در بهار خواهند بود. در بازه‌ی زمانی بین XO و E3 ما چیز‌های زیادی برای نشان دادن خواهیم داشت."

این رویداد از تاریخ 23 تا 25 آبان خواهد بود و باید دید آیا واقعا عناوین شایسته‌ای را شاهد خواهیم بود یا خیر. در پایان نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.