Menu

هیدئو کوجیما اطلاعات بیشتری از بخش چندنفره Death Stranding منتشر کرد

خیلی چیزها در Death Stranding هستند که هنوز اطلاعاتی از آن‌ها نداریم اما احتمالا بخش چندنفره در بیشترین سکوت خبری به سر برده است. ما می‌دانیم که بخش چندنفره آن قرار است تجربه منحصر به‌فردی ارائه دهد و اخیرا در Gamescom کوجیما اطلاعات بیشتری از آن به اشتراک گذاشت.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، هیدئو کوجیما در مصاحبه‌ای با Julien Chièze راجع به بخش چندنفره بازی صحبت کرد و گفت: "فعلا فقط می‌توانم بگویم که این یک جهان‌باز است و بازیکن در آن به‌سرعت متوجه رویکردی متفاوت می‌شود. این ماموریت سختی خواهد بود و شما باید یک جامعه شکسته و انسان‌های جدا شده را به یکدیگر دوباره متصل کنید. این کار را با شخصیتی که هیچ ارتباطی با ابرقهرمان‌ها ندارد انجام می‌دهید. سم تنهاست و باید زنده بماند و قدرت خاصی ندارد. هرچه به روند بازی ادامه دهید، بیشتر متوجه خواهید شد که او تنها شخص در این موقعیت نیست. در زمان عرضه احتمالا میلیون‌ها نفر به تجربه بازی می‌پردازند و شما با استفاده از یک "چیزی" به آن‌ها متصل می‌شوید…"

وقتی از کوجیما خواسته شد جزئیات بیشتری از آن "چیز" ارائه دهد، او شروع به مقایسه با فیلم انیمیشنی Spider-Man: Into the Spider-Verse کرد و فرضیه ارائه شده در آن فیلم شباهت‌هایی با تم Death Stranding دارد:

"این مثل شخصیت مایلز مورالز در Spider-Man: Into the Spider-Verse است. مایلز فکر می‌کند او تنها مرد عنکبوتی جهان است سپس شخصیت‌های متفاوتی از زمان‌ها و جهان‌های دیگر هم وارد داستان می‌شوند که آن‌ها هم مرد عنکبوتی هستند و ناگهان مایلز دیگر تنها نیست. البته Death Stranding متفاوت خواهد بود اما آن فیلم هم سرنخ‌هایی از اینکه بازی ما درباره چه چیزی است ارائه می‌دهد."

بازی Death Stranding در 17 آبان برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد. کوجیما اخیرا همچنین از رویکرد جهان‌باز Death Stranding و تاثیر آن روی داستان‌سرایی و مشکلات روایتی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain صحبت کرد که می‌توانید آن مصاحبه را هم در این بخش مطالعه کنید.