Menu

نام سبک جدید خلق شده در Death Stranding مشخص شد

هیدئو کوجیما اخیرا در توئیتر توضیحاتی درباره چشم‌انداز و زاویه دید بازیکن در Death Stranding ارائه داده که البته طبق معمول پاسخ او تاحدودی مبهم است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از IGN، او در توئیت جدید خود گفت: "از آنجا که این سوال بارها از من پرسیده می‌شود، باید بگویم Death Stranding نسبت به یک بازی مخفی‌کاری، متفاوت است. در این بازی می‌توان زاویه دید اول شخص را مشاهده کرد اما یک شوتر اول شخص نیست. این یک ژانر کاملا جدید است و مفهوم Strand که ما به آن بازی اکشن Strand (سیستم Strand اجتماعی) می‌گوییم را اقتباس کرده است."

کوجیما با جمله "در این بازی می‌توان زاویه دید اول شخص را مشاهده کرد اما یک شوتر اول شخص نیست" احتمالا به تریلر گیم‌پلی Gamescom اشاره دارد که در بخشی از آن سم از روی صخره به زمین می‌خورد و در نتیجه بچه درون قوطی به گریه می‌افتد و برای آرام کردن آن دوربین به حالت اول شخص در می‌آید.

به‌نظر می‌رسد کوجیما حالت اول شخص را برای Death Stranding تایید کرده اما این حالت برای تیراندازی و سلاح‌ها نیست و به جای آن، از زاویه اول شخص می‌توان برای انجام کارهای معین یا داشتن دید بهتر برای مفاصل دور استفاده کرد.

هرچند منظور کوجیما از "بازی اکشن Strand" مشخص نیست و نمی‌دانیم مفهوم آن چیست اما این اولین باری نیست که کوجیما یک ژانر جدید را خلق کرده و در توئیت خود به ژانر "اکشن تاکتیکی جاسوسی" در Metal Gear Solid اشاره کرد که بعدها جامعه و عموم مردم آن را "مخفی‌کاری" نامیدند.

بازی Death Stranding در 17 آبان برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد.