Menu

جدول فروش هفتگی بریتانیا منتشر شد؛ عملکرد عالی سری بازی ماریو

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gameindustry، بازی Mario Kart 8 Deluxe موفق شد تا صدرنشین این هفته‌ی منطقه‌ی بریتانیا شود. البته Minecraft موفق شد تا تعداد نسخه‌های بیشتری از Mario Kart 8 Deluxe بفروشد، اما به دلیل قیمت پایین‌تر در جایگاه ششم قرار گرفت.

ضمنا، رتبه‌ی دوم به Super Mario Maker 2 با رشد فروش 9 درصدی اختصاص یافت. Crash Team Racing نیز با تجربه‌ی افت فروشی معادل 19 درصد به جایگاه سوم سقوط کرد.

پس از گذشت چندین هفته، Mortal Kombat 11 به چارت بازگشته و با افزایش فروش 262 درصدی به جایگاه چهارم صعود کرده است؛ البته انتشار DLC جدید بازی بر روی این موضوع تاثیر فراوانی گذاشته است.

رشد فروش 76 درصدی Super Mario Odyssey این بازی را به سکوی پنجم پرتاب کرد و تبدیل به سومین نماینده‌ی Nintendo در جدول شد.

Grand Theft Auto V نیز با وجود تجربه‌ی کاهش 13 درصدی فروش در این هفته، باز هم در جدول باقی‌مانده و جایگاه هفتم را به نام خودش زد. دیگر نماینده‌ی استودیوی راک‌استار یعنی Red Dead Redemption 2 نیز درست پشت سر این بازی در رتبه‌ی هشتم قرار گرفت.

The Division 2 نیز با افزایش 43 درصدی فروشش از رتبه‌ی 13 به 9 رسید. تازه وارد این هفته یعنی Yu Gi Oh! Legacy of the Duelist: Link Evolution به قرارگیری در رتبه‌ی دهم بسنده کرد. پرفروش‌ترین بازی‌های فیزیکی منطقه‌ی بریتانیا برای هفته‌ی منتهی به 24 آگوست را در زیر مشاهده می‌کنید.

بازی این هفته هفته‌ی گذشته
Mario Kart 8 Deluxe 1 3
Super Mario Maker 2 2 2
Crash Team Racing Nitro-Fueled 3 1
Mortal Kombat 11 4 40
Super Mario Odyssey 5 14
Minecraft 6 7
Grand Theft Auto V 7 4
Red Dead Redemption 2 8 6
The Division 2 9 13
Yu Gi Oh! Legacy of the Duelist: Link Evolution 10 ورودی جدید