Menu

CD Projekt RED امیدوار به ارائه یک تجربه کامل با Cyberpunk 2077 است

Cyberpunk 2077 یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال آینده است. در واقع شاید بتوان با این حجم از هایپ و تبلیغات گفت که احتمالا یکی از مورد انتظارترین بازی‌های تاریخ باشد. درست همین هفته پیش بود که تصاویر جدید و خیره‌ کننده‌ای از آن منتشر شد و هنوز هم شاهد خبرهای بیشتری هستیم و این در حالی است که همچنان با عرضه خود بازی فاصله زیادی داریم. Cyberpunk 2077 همچنین یک عنوان جاه‌طلبانه در زمینه خلق یک تجربه آزاد و کامل است، هر چند که وسعت نقشه آن نسبت به The Wthcer 3 کوچک‌تر خواهد بود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، مارتی جانکرز به عنوان هنرمند ارشد طرح‌های بازی، در مصاحبه‌ای با Metro گفت CD Projekt RED امیدوار به خلق عنوانی است که به نوعی به موضوعات گوناگون و متفاوتی بپردازد. اصلی‌ترین بخشی که درباره آن صحبت شد، گزینه‌های شخصی‌سازی در خلق شخصیت شماست. شخصی‌سازی بازی از دو گزینه جنسیت فراتر رفته تا افراد بیشتری بتوانند شخصیت شبیه به خودشان را در Cyberpunk 2077 خلق کنند:

"ما با Cyberpunk 2077 واقعا به دنبال خلق عنوانی هستیم که کامل است و همه چیز را در خود دارد. البته وقتی به موضوعات خاصی می‌پردازیم، باید انتظار نظرات مختلف از سوی مردم را داشته باشیم و به آن احترام می‌گذاریم و خوب است که مردم بازخوردهای خود را نشان می‌دهند. منوی خلق شخصیت ما در مقایسه با آخرین نمایش گیم‌پلی بازی گزینه‌های بسیار بیشتری دارد. برای مثال، دیگر جنسیت خود را انتخاب نمی‌کنید و فقط به مرد و زن محدود نیستید و اکنون باید یک ساختمان جسمی را انتخاب کنید. چون ما به دنبال آن هستیم که شما در خلق هر شخصیتی که می‌خواهید، حس آزادی داشته باشید. بعد از انتخاب یک ساختمان جسمی، باید سراغ صدا برویم که یکی مردانه و دیگری زنانه است. شما می‌توانید این دو را با یکدیگر ترکیب کرده و هر طور که بخواهید آن‌ها را به یکدیگر متصل کنید و سپس تعداد زیادی حالت پوست، خالکوبی و مدل مو داریم بنابراین ما می‌خواهیم به بازیکن حس آزادی در خلق شخصیت و نوع بازی کردن را بدهیم.

تیم ما بسیار بین المللی و متنوع است اما ما درخواست بازخوردهای زیادی را داشتیم. ما همیشه به دنبال بازخورد هستیم و حتی وقتی بازی را نمایش می‌دهیم، نظر مردم را می‌پرسیم. ما می‌خواهیم بدانیم چه چیزی جای بهبود دارد زیرا قصد ساخت یک بازی بسیار خوب با Cyberpunk 2077 را داریم و می‌خواهیم همه هنگام بازی کردن آن راحت باشند اما در عین حال به مسائل متفاوتی می‌پردازیم. در هر حال این یک دنیای سایبرپانکی است."

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 28 فروردین برای PC ،PS4 ،Xbox One و Stadia منتشر خواهد شد.