Menu

نسخه PC بازی Control از قفل Denuvo استفاده نمی‌کند

عنوان Control، جدیدترین ساخته‌ی توسعه دهندگان بازی‌های Max Payne ،Alan Wake و Quantum Break به تازگی در دسترس قرار گرفته و به نظر می‌رسد در نسخه PC آن شاهد استفاده از قفل Denuvo نیستیم.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gaming Bolt، اثر جدید استودیوی Remedy Entertainment که قرار است یک تجربه‌ی شوتر جذاب را به همراه داستانی که به شیوه‌ی منحصر به فرد توسعه دهندگانش روایت می‌شود، ارائه دهد مدت کوتاهیست که به صورت انحصاری فروشگاه Epic Games در پلتفرم PC در دسترس قرار گرفته است. اما برخلاف انتظار بسیاری از بازیکنان، بازی Control از قفل ضد کرک Denuvo استفاده نمی‌کند.

طبق بررسی‌هایی که وب سایت Gaming Bolt در نسخه‌ای که از طرف ناشر برای نقد و بررسی بازی ارسال شده بود، انجام داده است هیچ اثری از تکنولوژی Denuvo وجود ندارد و انتظار می‌رود به‌زودی شاهد انتشار کرک این بازی باشیم.

طق گفته‌ی توسعه دهندگان این بازی، نسخه‌ی PC این عنوان برخلاف Quantum Break که مشکلات و ایرادات بسیار زیادی در آن وجود داشت، قرار است بسیار بهینه‌تر باشد و تجربه‌ی روانتری را در آن شاهد باشیم. همچنین Control فعلا از HDR پشتیبانی نمی‌کند.

نمرات و نقد و بررسی‌های این بازی به تازگی منتشر شده و شاهد واکنش‌های بسیار خوبی از سوی منتقدین بوده‌ایم. در وب سایت متاکریتیک میانگین نسخه‌ی PC آن فعلا 86 و نسخه‌ی PS4 آن 82 می‌باشد. منتقد وب سایت PC Gamer به تعریف از سیستم مبارزات فوق العاده‌ی این بازی پرداخت و طبق گفته‌ی Gamesradar که نمره‌ی 9 را به آن داده، عنوان Control بازی‌ای خواهد بود که قرار است نسل‌ها راجع به آن صحبت شود.

کد نسخه‌ی نقد این بازی از سوی شرکت 505 Games برای وب سایت پردیس گیم نیز ارسال شده و به‌زودی با نقد و بررسی آن همراه شما خواهیم بود.

در همین رابطه:

10 نکته‌ای که باید پیش از تجربه‌ی Control بدانید

بازی Control بیشتر یک عنوان "قابل گشت‌وگذار" خواهد بود تا "قابل تکرار"

تریلر زمان عرضه‌ی بازی Control منتشر شد

Control شامل ترک‌هایی از بند Poets of the Fall خواهد شد