Menu

Microsoft فعلا قصد خریداری و تصاحب استودیوی جدیدی را ندارد

مدت کوتاهی از خریداری و تصاحب استودیوهایی از جمله Double Fine، توسعه دهنده‌ی بازی‌های Psychonauts ،Brutal Legend و Broken Age و استودیوی Obsidian Entertainment، سازنده‌ی Fallout New Vegas ،Pillars of Eternity و The Outer Worlds توسط شرکت Microsoft می‌گذرد و همه منتظرند بدانند قدم بعدی این کمپانی چیست، اما به نظر می‌رسد که فعلا Microsft از وضعیت و جایگاه کنونی خود بسیار راضی است و قصد خریداری استودیوی جدیدی را ندارد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gaming Bolt، به تازگی ارون گرینبرگ، رئیس بازاریابی تیم Xbox مصاحبه‌ای با وب سایت Twinfinite داشته و صحبت‌های زیادی را درباره‌ی وضعیت فعلی Xbox Game Studios ارائه داد. وقتی که از او در رابطه با استودیوهای تازه خریداری شده، سوال شد او به تعریف و تمجید از توسعه دهندگان جدیدشان پرداخت و گفت که احتمالا فعلا استودیوی جدیدی توسط شرکت Microsoft خریداری و تصاحب نمی‌شود یا که حداقل این اتفاق به این زودی‌ها نمی‌افتد.

او در این رابطه گفت: "این بسیار برای من عالی و هیجان انگیز بوده که با این تیم‌ها آشنا شدم. به سراغ استودیوی Ninja Theory بروید، یا تیم Obsidian یا توسعه دهندگان inXile، آن‌ها در حال کار بر روی چیزهایی هستند که بعضی‌هایشان معرفی شده‌اند و مردم می‌دانند چیست و برخی از آن‌ها هم فعلا یک راز هستند و قرار است ما در زمان مناسب اطلاعات بیشتری را در مورد آن‌ها به اشتراک بگذاریم.

من فکر می‌کنم که ما نسبت به سطح محتوایی که در استودیوهای داخلی‌مان در حال توسعه است، حس بسیار خوبی داریم و فرصت همکاری با سازندگانی همچون Double Fine بسیار عالی است.

ما هرگز همه چیز را نمی‌دانیم، اما در حال حاضر فکر می‌کنم که می‌دانم ما در چه وضعیتی هستیم. ما از پانزده استودیوی داخلیمان راضی هستیم و نسبت به محتوای تولیدی توسط آن‌ها احساس خوبی داریم و همزمان در حال کار و پشتیبانی از موارد دیگری همچون پروژه‌ی Scarlett و سرویس Xbox Game Pass در کنسول و PC هستیم. ما معتقدیم که در حال عرضه‌ی محتوای خوبی در ژانرها و انواع بازی‌های مختلف هستیم و این می‌تواند طرفداران ما را به هیجان بیاورد."

در حالی که گفته شده Microsoft می‌خواهد به عرضه‌ی بازی‌های ژاپنی کمک کند و آن‌ها را در دسترس بازیکنان بیشتری قرار دهد، اما هیچ وقت هیچ شایعه و حدس و گمانی در رابطه با خرید یک استودیوی ژاپنی توسط این شرکت وجود نداشته است. این کمپانی فعلا در حال همکاری با Sega می‌باشد تا بازی Phantasy Star 2 را در غرب منتشر کند. نظر شما چیست؟ به نظر شما کدام استودیو می‌تواند در آینده توسط Microsoft خریداری شود؟

در همین رابطه:

برگزاری رویداد X019 تایید شد؛ طرفداران Xbox خود را برای سورپرایزهای بزرگ آماده کنند

امکان عرضه بازی‌های استودیوهای جدید Xbox برروی پلتفرم‌های 2 شرکت Nintendo و PlayStation نیز وجود دارد هر کس که در جنگ‌های کنسولیِ آینده برنده شود، به سود Microsoft خواهد بود