Menu

تماشا کنید: 26 دقیقه گیم‌پلی فوق‌العاده‌ی بازی Dying Light 2

استودیوی Techland در جریان رویداد E3 2019 دمویی از گیم‌پلی بازی Dying Light 2 را پشت درب‌های بسته و تنها برای اهالی رسانه پخش کرد. دموی مذکور هفته‌ی گذشته نیز در جریان نمایشگاه گیمزکام نشان داده شد اما تا امروز به صورت عمومی در دسترس قرار نگرفته بود.

حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، گیم‌پلی 26 دقیقه‌ای Dying Light 2 منتشر شد. در این ویدئو، ما پروتاگونیست بازی یعنی Aiden Caldwell را می‌بینیم که در تلاش است تا پمپ‌های آب را در قلعه‌ی فرقه‌ی رقیب مجددا روشن کرده و آب را به شهر بازگرداند. مبارزاتی خونین، حرکات پارکور جدید، یک قلاب و از همه مهم‌تر سیستم انتخاباتی که به شدت بر روی داستان بازی تاثیر می‌گذارند ذر این ویدئو نشان داده می‌شوند.

در جریان تریلر 26 دقیقه‌ای، چند تصمیم کلیدی باید اتخاذ شود؛ نخستین مورد نیز مربوط به ادامه‌ دادن ماموریت یا کمک به دوست مجروحتان می‌شود. بعد از اینکه ایدن تصمیم می‌گیرد تا دوستش را رها کرده تا بتواند به سرباز افتاده بر روی زمین کمک کند، باید با چندین زامبی مبارزه کرده تا در نهایت با یک سرهنگ رو‌به‌رو شود. او تلاش می‌کند تا Aiden را قانع کند که راه بهتری برای اداره کردن تمامی این مسائل وجود دارد، اما بعد از رد کردن کمکش، شخصیت اصلی این بازی بقا پمپ‌های آب را روشن کرده و ماموریت را به سرانجام می‌رساند. خالی کردن آب سد باعث می‌شود تا منطقه‌ای جدید برای کشف و گشت و گذار در کنار نوع جدیدی از دشمنان آشکار شود.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

Dying Light 2 در بهار 1399 بر روی پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One در دسترس قرار می گیرد.