Menu

آرنولد شوارتزنگر صداپیشه ترمیناتور در Mortal Kombat 11 نخواهد بود

استودیوی NetherRealm هفته گذشته لیست کامل شخصیت‌های Kombat Pack اول بازی Mortal Kombat 11 را منتشر کرد. تا مارچ 2020 شخصیت Sindel و دیگر افراد سینما و کمیک یعنی Spawn، جوکر و ترمیناتور به لیست مبارزان این عنوان اضافه خواهند شد. به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، متاسفانه با این وجود که مدل شخصیت ترمیناتور در Mortal Kombat 11 دقیقا از روی ظاهر آرنولد طراحی شده، اما صداپیشگی آن بر عهده وی نیست.

البته شاید این مشکل بزرگی نباشد زیرا تقریبا میلیون‌ها نفر در دنیا باور دارند که می‌توانند صدای شبیه آرنولد را ارائه دهند بنابراین استودیوی NetherRealm احتمالا به مشکل خاصی بر نمی‌خورد البته حقیقتا به ماهیت اصلی این شخصیت ضربه می‌خورد و قطعا شنیدن دیالوگ‌های معروف ترمیناتور در Mortal Kombat 11 با صدای خود آرنولد می‌توانست حس دیگری القا کند.

آرنولد در گذشته علیه خشونت در بازی‌های ویدیویی صحبت کرده بود و به همین دلیل حضور مدل او در عنوانی به خشنی Mortal Kombat 11 کاملا بعید به‌نظر می‌رسید و اد بون، کارگردان Mortal Kombat نیز گفته هنوز باورشان نشده که توانستند آرنولد را راضی کنند. طراحی ترمیناتور در بازی عالی کار شده اما آرنولد جذابیت خاص خود را داشت و حیف شد که این نقش را به‌طور کامل بر عهده نگرفته است.

به‌زودی باید تریلر گیم‌پلی آن را هم ببینیم زیرا ترمیناتور در 16 مهر به بازی اضافه خواهد شد.