Menu

جدیدترین نمایش از گیم‌پلی Bloodlines 2 انتظارات را برآورده نکرده است، طرفداران خواهان تاخیر در عرضه بازی هستند

در جریان رویداد Gamescom 2019 نمایش مفصلی از گیم‌پلی عنوان Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 به نمایش در آمد که 28 دقیقه از آنچه که از این اکشن نقش آفرینی می‌توان انتظار داشت را نشان می‌داد. اما به نظر می‌رسد که گیم‌پلی این بازی مورد انتظار خیلی هم طرفداران را تحت تاثیر قرار نداده است، حداقل نظرات بازیکنان در کانال رسمی بازی در YouTube که اینطور نشان می‌دهد.

در ابتدای این نمایش، بازیکن حالت بازی "Thinblood" -یا خون آشام جوان- را انتخاب می‌کند. در ادامه شاهد گشت و گذار شخصیت اصلی بازی در خیابان‌های پر از خون آشام سیاتل هستیم. در این نمایش، ماموریت بازیکن ردیابی و سرنگون کردن رهبر یک جناح است و در میانه این راه، بازیکن می‌تواند به فعالیت‌های خاصی مشغول شود، مانند سر زدن او به یک دیسکو که نمایش شاهد بودیم. در ادامه، تعامل و گفت و گوی بازیکن با شخصیت‌های غیر قابل بازی، اکشن و سیستم مبارزه، قدرت‌های خون آشامی و توانایی‌های بالا رفتن از دیوار و سطوح نشان داده می‌شود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از PCGamesN، اما برخی طرفداران آنچه که در این دمو دیده‌اند را زیر سوال برده و تاخیر در عرضه بازی جهت ایجاد تغییرات اساسی را خواستار شدند.

نظر تعدادی از کاربرن در مورد جدیدترین نمایش از گیم پلی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2: "یک سال دیگه یا بیشتر بهش استراحت بدید و مشکلاتش رو برطرف کنید."

"اگر قراره بازی با این وضعیت عرضه بشه، خوشحال میشم که یک سال بیشتر برای تجربه‌ش منتظر بمونم."

"میخوام این بازی فوق‌العاده باشه، اهمیتی نداره که انتظارم برای تجربه بازی چقدر طولانی بشه، منتظرش می‌مونم تا به یه بازی فوق‌العاده تبدیل بشه."

کاربر دیگر در واکنش به کیفیت محیط، صداگذاری، انیمیشن‌ها، تکسچرها و نورپردازی دمو نوشت: "لطفا بازی رو تاخیر بزنید."

کاربران دیگر نیز در نظراتی مشابه اعلام کردند که مارس 2020 برای عرضه Bloodlines 2 بسیار زود است و بازی در این تاریخ انتظارات را برآورده نخواهد کرد.

با این حال برخی از طرفداران نیز با اشاره به اینکه گیم‌پلی جدید بازی مربوط به مرحله پیش از آلفا است اعلام کردند که این نمایش برای قضاوت در مورد کیفیت بازی مورد استناد نیست. این افراد درست می‌گویند چرا که ظاهرا گیم‌پلی مورد اشاره نسخه کامل‌تر نمایش بازی در E3 2019 است و وضعیت فعلی بازی را نشان نمی‌دهد.

تاریخ عرضه دقیق Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 هنوز اعلام نشده اما تیم سازنده آن در استودیو Hardsuit Labs در تلاش است تا بازی را برای عرضه در مارس 2020 آماده کند. نمایش‌های Bloodlines 2 تاکنون مربوط به نسخه پیش از آلفا بوده است و ممکن است در زمان عرضه شاهد عنوان کاملا متفاوتی باشیم.

در ادامه شاهد نمایش این بازی در رویداد Gamescom 2019 باشید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه