Menu

بازی‌های رایگان فروشگاه Epic Games در هفته اول ماه سپتامبر مشخص شدند؛ 2 عنوان از بهترین بازی‌های مستقل سال‌های اخیر

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، بازی مستقل و باکیفیت Fez هم‌اکنون از طریق فروشگاه Epic Games تا آخر هفته به صورت رایگان در دسترس است. ولی بعد از آن نوبت به 2 بازی بسیار خوب و به نوعی 2 تا از بهترین مستقل‌های سال‌های اخیر صنعت بازی می‌رسد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot، کاربران فروشگاه Epic Games از تاریخ 7 تا 14 شهریور با مراجعه به فروشگاه Epic Games، دو بازی Inside و Celeste را که به صورت رایگان تجربه کرده و این 2 بازی تحسین‌شده را به لیست عناوین خود در فروشگاه Epic اضافه کنند.

شایان ذکر است در صورتی که در تاریخ ذکر شده این 2 بازی را به مجموعه بازی‌های خود اضافه کنید،‌ می‌توانید برای همیشه آن‌ها را در اختیار داشته باشید.

در صورتی که با Inside و یا Celeste آشنایی زیادی ندارید، در ادامه می‌توانید بخشی از نقد و بررسی پردیس‌گیم پیرامون این 2 بازی را مشاهده نمایید.

نقد و بررسی Inside به قلم سینا ربیعی: 9.5/10

بی شک "اینساید" یکی از بهترین بازی های عرضه شده در نسل هشتم است. تک تک مراحل بازی و چینش مراحل معنا خاصی را دنبال می کند و اوج هنر سازندگان در این است که داستان بازی کاملا از طریق محیط و اتمسفر منتقل شده و تمامی معماها و چالش های محیطی نیز بخشی از بدنه داستان و فلسفه بازی محسوب می شوند.

نقد و بررسی Celeste به قلم علی قربانی: 9.5/10

Celeste یک ماجراجویی عمیق در دل کوهستان اسرارآمیز است. نقطه قوت عنوان نه در عناصر پلتفرمینگش، بلکه در نحوه تاثیرگذاری و تعامل ‌آن‌ها با سایر اجزای بازی است؛ اینکه چگونه فائق آمدن بر هر سختی، نقشی هرچند کوچک در روند پیشبرد داستان و نزدیک شدن به برملایی راز نهایی دارد. محیط، شخصیت‌ها و گیم‌پلی، همگی در خدمت بازی هستند و در نهایت این بازیکن است که به شناخت بهتری از خود و قابلیت‌هایش رسیده است. Madeline در نهایت، تصویر تک تک ما در دل این ماجراجویی عمیق و عجیب است. شاید بهترین جمله برای جمع بندی همین باشد که "زیبایی، در سادگی نهفته است."

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.