Menu

به اتمام رساندن Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 حداقل 30 ساعت به طول خواهد انجامید

به اتمام رساندن عنوان Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 در تجربه اول حدودا 30 ساعت به طول خواهد انجاميد.

توسعه‌دهنده عنوان مورد انتظار Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2، استوديو Hardsuit Labs، اعلام کرد که براي به اتمام رساندن اين بازي به حداقل 30 ساعت زمان نياز است.

به گفته مدير توليد اين استوديو آقاي فلورین شوارتزر، در مدت زمان اشاره شده همه ماموريت‌هاي فرعي محاسبه نشده است و براي انجام تمامي فعاليت‌هاي بازي، به زمان بسياري بيشتري نياز خواهيد داشت.

به گزارش پردیس گیم، فلورین شوارتزر در مصاحبه با وبسايت PCGamesN در اين رابطه گفت: "در اولين تجربه، در حال حاضر حدس ما اين است که به اتمام رساندن بازي چيزي حدود 30 ساعت به طول انجامد."

"اين براي فردي است که تمايلي به انجام همه فعاليت‌هاي بازي نداشته باشد و نه آن دسته از بازیکنانی که خواهان مشاهده همه جزئیات بازی هستند."

شوارتزر در ادامه اضافه کرد که به دلیل چند شاخه بودن داستان و البته وجود کلاس‌های مختلف در Bloodlines 2، انتظار دارد که بازیکنان این عنوان را بیش از یک بار به اتمام رسانند.

"ما انتظار داریم که برخی از بازیکنان، بیش از یک بار به تجربه بخش داستانی بپردازند، به این صورت که در تجربه اول امکانات خاصی را انتخاب کرده و در تجربه‌های بعدی استراتژی متفاوتی را پیش گرفته و انتخاب‌های متفاوتی داشته باشند."

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 در مارس 2020 برای PS4 ،PC و Xbox One در دسترس قرار خواهد گرفت.