Menu

The Surge 2 از سیستم امنیتی Denuvo استفاده نخواهد کرد

بتای محدود The Surge 2 هم اکنون در جریان است و ظاهرا از تکنولوژی امنیتی Denuvo استفاده می‌کند. اما بر اساس اعلام استودیو Deck13، نسخه نهایی بازی به این سیستم امنیتی مجهز نخواهد بود و کاربران شبکه Steam می‌توانند این اکشن نقش آفرینی را پس از عرضه بدون دردسرهای این تکنولوژی جنجالی تجربه کنند.

Deck13 امروز در جمع کاربران شبکه Steam این خبر را تایید کرد: "The Surge 2 در زمان عرضه به Denuvo مجهز نخواهد بود. این سیستم تنها در مقطع برگزاری بتای محدود بازی استفاده شده و پس از آن، غیر فعال خواهد شد."

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGaming، لازم به ذکر است که آخرین عنوانی که به جدیدترین نسخه سیستم امنیتی Denuvo مجهز بود یعنی Wolfenstein: Youngblood اخیرا کرک شد. برخی دیگر از عناوینی که به این نسخه از Denuvo مجهز هستند هنوز کرک نشده‌اند و به نظر می‌رسد که گروهی خاص جدیدترین نسخه این سیستم امنیتی را کرک کرده است. مشخص نیست که چرا سرعت این تیم در کرک کردن عناوین اخیرا انتشار یافته مجهز به Denuvo انقدر کم است و اینکه چرا عنوان خاصی را کرک کرده و دیگر عناوین را نادیده گرفته است.

به هر حال، با اطمینان می‌توان گفت که باقی عناوین مجهز به جدیدترین نسخه Denuvo نیز طی هفته‌های آتی کرک خواهند شد مگر آنکه Wolfenstein: Youngblood به لطف وجود یک باگ کرک شده باشد و این مشکل در دیگر عناوین وجود نداشته باشد.

The Surge 2 در تاریخ 24 سپتامبر 2019 (سه‌شنبه، ۲ مهر ۱۳۹۸) عرضه خواهد شد.