Menu

برگزاری رویداد X019 تایید شد؛ طرفداران Xbox خود را برای سورپرایزهای بزرگ آماده کنند

با وجود نمایش بزرگ Microsoft در مراسم Gamescom اما این شرکت هم اکنون در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری رویداد X019 در اواخر سال جاری میلادی است. این رویداد اختصاصی Xbox، که سال گذشته در مکزیکوسیتی برگزار شد، امسال بازیکنان را به لندن دعوت می‌کند. Microsoft امسال این رویداد را به صورت زنده برای مخاطبین خود در سراسر جهان پخش خواهد کرد و به گفته رئیس بازاریابی بازی‌های Xbox آقای آرون گرینبرگ، بازیکنان باید خود را برای سورپرایزهای بزرگ آماده کنند.

گرینبرگ در مصاحبه با وبسایت Twinfinite به برنامه‌های ویژه Microsoft برای رویداد اختصاصی X019، که از 14 تا 16 نوامبر (پنج‌شنبه، ۲۳ آبان تا شنبه، ۲۵ آبان ۱۳۹۸) در شهر لندن برگزار می‌شود، اشاره کرد. این جشن سه روزه میزبان رویدادهای ویژه‌ای برای طرفداران و نمایش گیم‌پلی عناوین آینده بوده و همچنین سورپرایزهای ویژه‌ای نیز خواهد داشت.

"در زمان برگزاری این رویداد، قسمت ویژه‌ای از برنامه Inside Xbox نیز به صورت زنده پخش خواهد شد. طرفداران شاهد مهم‌ترین قسمت برنامه Inside Xbox در سال خواهند بود که سورپرایزهای بسیاری را برای آن در نظر گرفته‌ایم. محتوای این برنامه، عناوین آینده استودیوهای بازی‌سازی Xbox و بازی‌های ناشران مستقل را شامل می‌شود."

گرینبرگ در ادامه حضور بازی‌های معرفی نشده در این رویداد را نیز تایید و ابزار امیدواری کرد که X019 بتواند برای طرفداران Xbox فراموش‌نشدنی ظاهر شود.

"سورپرایزهایی را برای این رویداد در نظر گرفته‌ایم. بیش از این توضیح نمی‌دهم اما بله، فکر می‌کنم که نمایش فوق‌العاده‌ای در پیش داریم. بازی‌های بسیاری را برای عرضه در بهار آینده برنامه‌ریزی کرده‌ایم و فکر می‌کنم که بازیکنان باید خود را برای شلوغ‌ترین بهار در تاریخ Xbox آماده کنند. در بازه زمانی XO تا E3 چیزهای زیادی برای نمایش خواهیم داشت و مردم برخی از آنها را تجربه کرده و در مورد برخی دیگر صحبت خواهند کرد."

گرینبرگ پیش از این نیز در جریان کنفرانس Inside Xbox در Gamescom 2019 به برنامه‌های مهم Microsoft برای X019 اشاره کرده بود.