Menu

ساختار Death Stranding در نهایت تا حدودی مشخص شد؛ بازیکنان سراسر آمریکا را سفر خواهند کرد

به نظرتان Death Stranding دقیقا در مورد چه چیزی است؟ همان‌طور که چند روز پیش مشاهده کردید، "هیدئو کوجیما" در Gamescom 2019 نمایش‌هایی از بازی جدید خود منتشر کرد که در عین از روشن‌کردن برخی نکات مبهم گذشته، سوالاتی جدید را برای طرفداران و بازیکنان به وجود آورد.

"کوجیما" پیش از این گفته بود که بازی در مورد بازسازیِ لایه‌ها و ارتباط میان شهر‌های نابود‌شده‌ی آمریکا و مردم آن از غرب تا شرق است ولی خب این حرف واقعا به چه معناست؟ خب به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، به تازگی برخی از خبرنگاران صنعت بازی از جمله اعضای وبسایت GamesRadar توانسته‌اند پشت درهای بسته و دور از عموم نگاهی بیشتر و عمیق‌تر به Death Stranding داشته باشند و براساس گزارشات آن‌ها،‌ به نظر می‌رسد "کوجیما" در حرف‌هایش به معنای واقعی کلمه به ارتباط میان شهرها اشاره داشته است.

Death Stranding در آمریکایی در زمان آینده که به خاطر چندین و چند حمله‌ی مرگبار تروریستی به شدت تقسیم شده است، روایت می‌شود. در تلاشی برای متحدکردن کشور، دختر رئیس جمهور یعنی Amelie (بازی بازی میندزی واگنر) در سراسر کشور سفر کرده تا با اتصال دوباره‌ی یک سری از ایستگاه‌های ارتباطی، پیام اتحاد را در سراسر کشور پخش کند. متاسفانه Amelie نمی‌تواند دقیقا اهداف خود را عملی کرده و به مقصد خود برسد چرا که توسط یک گروه تروریستی به نام Homo Demons اسیر می‌شود؛ و این گروه که رهبری آن‌ها بر عهده‌ی "مردی با ماسک طلایی" (Man in the Golden Mask با بازی تروی بیکر) است، وی را به سواحل غربی و پایگاه خود در شهر Edge Knot می‌برند.

بازیکنان در نقش سم بریجز (با بازی نورمن ریداس) باید راه Amelie را دنبال کرده و از غرب تا شرق آمریکا برای فعال‌کردن دوباره‌ی نودها و تماس با Prepperها (افرادی که به وقوع حادثه‌ای در آینده نزدیک باور داشته و خود را برای آن آماده می‌کنند) سفر کند. گردنبدی که در تریلرهای بازی دور گردن "سم" دیده‌ایم، یک Q-RIP است؛ به نوعی یک کلید که برای بازکردن ترمینال‌های ارتباطیِ Cryon از آن استفاده می‌شود. با بازکردن و دسترسی به تعداد مشخصی ترمینال در یک منطقه ارتباط و رشته‌ای به وجود می‌‌آید که سبب متصل‌شدن آن منطقه با دیگر مناطق می‌شود. نقشه‌ای با جزئیات نشان می‌دهد که چه مقدار از هر منطقه را پوشش داده‌ و تا چه مقدار با NPCها ارتباط برقرار کرده‌اید.

با این که اطلاعات بالا به صورت 100 درصد و قطعی تایید نشده‌اند، ولی با توجه به چیزهایی که در مقالات وبسایت‌هایی نظیر GamesRadar منتشر شده، Death Stranding رویکرد جدید و "خطی ولی گسترده‌" بازی‌هایی نظیر Metro Exodus و God of War را در پیش خواهد گرفت. این بدین معناست که احتمالا به جای یک نقشه‌ی بزرگ، با چندین محیط مختلف و گسترده که به ترتیبی خاص در دسترس قرار خواهند گرفت، سروکار داریم. اما خب از طرف دیگر فعال‌سازیِ دوباره‌ی ترمینال‌های Cryon همانند فعالیت‌های استاندار بازی‌های جهان‌باز است.

می‌توان گفت این اطلاعات جدید تا حد خوبی از مرموز بودن بازی کم کرده و اکنون بهتر از گذشته می‌دانیم که Death Stranding چه عنوانی است. البته هنوز چیزهای بسیاری وجود دارد که هیچ ایده‌ای از آن‌ها نداریم؛ از مخفی‌کاری و سیستم مبارزات بازی گرفته تا محتویات و نحوه کارکرد بخش آنلاین آن.

بازی Death Stranding در تاریخ 8 نوامبر (17 آبان) به صورت انحصاری برروی کنسول PlayStation 4 عرضه خواهد شد. شایعات و مدارکی نیز در مورد عرضه یا عدم عرضه‌ی بازی برروی PC منتشر شده که تا زمان تایید رسمی Sony و Kojima Productions نمی‌توان در مورد آن‌ها با قاطعیت نظر داد.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.