Menu

طراح Codemasters تایید کرد: طرح‌های اختراع ثبت شده Sony مربوط به کیت توسعه PS5 است

وبسایت LetsGoDigital در تاریخ 20 اوت تصاویری از طراحی یک اختراع برای یک دستگاه ناشناخته را منتشر کرد که توسط شرکت Sony Interactive Entertainment به ثبت رسیده بود. این طرح‌ها توسط یکی از مهندسین این شرکت به نام یوسوهیرو اوتوری طراحی شده بود و همین مسئله باعث شد که گمانه‌زنی‌های بسیاری بر سر موارد استفاده این دستگاه و ارتباط آن با PlayStation 5 ایجاد شود.

http://onlinepharmacy-rxoffer.com/wp-content/uploads/2019/08/6620_ps5-dev-kit-patent_08-21-19_002.jpg

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gematsu، امروز طراح ارشد استودیو بازی‌سازی Codemasters آقای متیو استوت در توییتر تایید کرد که دستگاه مورد اشاره در واقع کیت توسعه کنسول PlayStation 5 است.

استوت در توییت جدید خود با اشاره به طرح‌های این اختراع ثبت شده نوشت: "این یه کیت توسعه هست، ما چند تا از اینا رو تو دفتر خودمون داریم."

لازم است اشاره شود که طراحی کیت‌های توسعه معمولا با سخت افزاری که به مصرف‌کنندگان فروخته می‌شود، متفاوت است. برای مثال در ادامه می‌توانید تصویری از کیت توسعه PlayStation 4 را مشاهده کنید.

http://onlinepharmacy-rxoffer.com/wp-content/uploads/2019/08/rtqd_ps5-dev-kit-patent_08-21-19_ps4-dev-kit-600x450.jpg

جزئیات بسیاری از کنسول نسل آینده PlayStation همچنان مبهم است اما در حال حاضر می‌دانیم که این کنسول حداقل تا آوریل 2020 وارد بازار نخواهد شد.