Menu

دانلود موسیقی متن انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood

درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با موسیقی متن انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood اثر Akira Senju، در خدمت شما هستیم.

انیمه‌ی Fullmetal Alchemist: Brotherhood (نام ژاپنی: 鋼の錬金術師 FULLMETAL ALCHEMIST) بر طبق وقایع داستانی مانگایی با همین نام و اثر Hiromu Arakawa شکل گرفته است که از سال 2001 تا 2010، در مجله‌ی Monthly Shōnen Gangan کمپانی Square Enix منتشر شد. این انیمه در واقع دومین اقتباس از این مانگا به شمار می‌رود؛ ولی درست برخلاف اولین انیمه (Fullmetal Alchemist 2003)، یک اقتباس کاملا وفادار به شمار رفته و تمام وقایع مانگا را به طور کامل و بدون کم و کاستی یا اضافات، نشان می‌دهد. داستان این انیمه، روایتگر ماجراهای دو برادر کیمیاگر با نام‌های Edward و Alphonse Elric است که پس از تلاشی ناموفق برای احیا کردن مادرشان که فوت کرده بود، قسمت‌هایی از اعضای بدن خود را از دست داده و به دنبال Philosopher's Stone می‌گردند تا بتوانند دوباره اعضای از دست رفته‌ی خود را بازیابی کنند.

چهارده قسمت ابتدایی این انیمه به خاطر تکرار مکررات اولین اقتباس، به شدت از سوی عوامل Anime News Network و برخی دیگر از افراد فعال در این عرصه، مورد انتقاد واقع شد. ولی در کل، این انیمه از نظر کیفیتی، به شدت مورد ستایش قرار گرفت و منتقدان به تحسین سکانس‌های اکشن پر هیجان و همچنین پایان بندی بسیار خوب آن پرداختند.

دانلود موسیقی متن انیمه Fullmetal Alchemist

鋼の錬金術師 FULLMETAL ALCHEMIST Original Soundtrack

قیمت کلی: 41040 ین ژاپن – حدود 385 دلار آمریکا (نسخه کالکتور Blu-Ray)

تعداد قطعات موسیقی: 93 قطعه (شامل تمامی قطعات آغازین و پایانی)

مدت زمان کلی: 03 ساعت و 02 دقیقه و 44 ثانیه

کیفیت: MP3 320

آهنگسازان: Akira Senju, YUI, Yuya, Tatsuya Mitsumura, Miho Fukuhara, Hiroo Yamaguchi, SukimaSwitch, Jonas Myrin, Peter Kvint, Kotaro Egami, Yuichi Tajika, Kentaro Suzuki, Atsushi Kimura

دانلود موسیقی متن

دانلود با لینک مستقیم از پردیس گیم (حجم فایل: 438.39 مگابایت)

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

~Main Theme ~The Fullmetal Alchemist

~Concerto ~Brotherhood

~Main Theme ~The Alchemist

~Epilogue ~A New Journey

~''Happiness ~Requiem from ''The Blind Alchemist

~Overture ~Brotherhood

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از صفحه زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد (قسمت راهنما حتما مطالعه شود):

دانلود موسیقی متن انیمه‌ها در پردیس‌گیم