Menu

نسخه‌ی آلفای بازی شوتر جدید سازندگان Spec Ops: The Line منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، سازندگان بازی معروف Spec Ops: The Line یعنی Yager، بازی جدید خود را بصورت رایگان منتشر کردند.

این بازی The Cycle نام داشته و Yager ادعا می‌کند که این بازی یک ژانر کاملا جدید دارد بطوری که یک شوتر آنلاین PvP و PvE است.

شما می‌توانید هم‌اکنون نسخه‌ی آلفای این بازی را از Epic Game Store دانلود کرده و به بازی کردن بپردازید. در بازی 20 بازیکن و تعداد زیادی هیولای فضایی وجود دارد و طبق صحبت‌های سازندگان، این بازی تمرکز زیادی برروی ارتباط شما با دیگران دارد:

"بازیکنان باید تلاش کنند به انجام ماموریت‌های خود بپردازند و می‌توانند با بازیکنان دیگر بطور موقت متحد شوند. همه می‌توانند به هم حمله کنند و هرکسی قادر است با دیگری همکاری کند. بازیکنان می‌توانند همزمان باهم همکاری و رقابت کنند. این یعنی اگر یک بازیکن جدید ببینید هر اتفاقی ممکن است رخ دهد."

بازیکنان باید در مدت 20 دقیقه ماموریت خود را انجام دهند و اگر بیشتر از این زمان در سیاره بمانند آسیب می‌بینند. بازی شامل سیستم Crafting شده و همچنین شما قادر هستید بطور کامل شخصیت خود را شخصی‌سازی کنید.

سازندگان قول دادند بازی را پشتیبانی کرده و همواره به بهبود آن بپردازند. بازی در حال حاضر تنها برروی PC و در حالت Early Access قابل انجام است اما طبق صحبت‌های Yager در آینده می‌توان منتظر نسخه‌ی کنسولی نیز بود.

در ادامه با تریلر گیم‌پلی این بازی همراه باشید:

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه