Menu

Marvel’s Spider-Man: Game Of The Year Edition توسط خرده فروشی Amazon برای PS4 لیست شد

عنوان Marvel's Spider-Man ساخته استودیو Insomniac Games که توانست موفقیت بزرگی را برای ناشر و سازنده خود به همراه آورد، به نظر می‌رسد که قرار است در قالب نسخه Game of the Year بار دیگر عرضه شود. این نسخه به تازگی توسط خرده فروشی Amazon لیست شده و با وجود اینکه به جزئیات آن اشاره نشده اما انتظار می‌رود که بسته دانلودی The City That Never Sleeps را نیز شامل شود. از تاریخ عرضه یا طرح روی جلد این نسخه رونمایی نشده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot، حجم عنوان Marvel's Spider-Man و بسته دانلودی آن در مجموع به 70 گیگ می‌رسد بنابراین قابل حدس است که محتوای دانلودی بازی در نسخه بازی سال به صورت یک کد دانلود ارائه شود و نه بر روی دیسک. The City That Never Sleeps پس از انتشار عنوان اصلی و در قالب 3 بخشThe Heist ، Turf Wars و Silver Linings عرضه شد، همه این بخش‌ها در سیزن پس بازی گنجانده شده بودند. Marvel's Spider-Man تاکنون بروزرسان‌ها و آیتم‌های پوششی متعددی را دریافت کرده است و در حال حاضر مشخص نیست که تمامی محتوای پس از عرضه بازی در نسخه بازی سال گنجانده خواهند شد یا تنها تعدادی از آنها.

بر اساس اعلام شرکت Sony فروش عنوان Marvel's Spider-Man از مرز 13 میلیون نسخه عبور کرده است. لازم به ذکر است که سازنده این بازی یعنی Insomniac Games نیز اخیرا به جمع استودیوهای داخلی Sony پیوست.