Menu

سونی استودیوی Insomniac Games را خریداری کرد

مطمئنا امروز انتظار شنیدن چنین خبری را نداشتیم. به گزارش پردیس گیم، Sony Interactive Entertainment در حرکتی بسیار سوپرایز کننده، اعلام نمود استودیوی سازنده عناوین Spider-Man و Ratchet and Clank را خریداری کرده البته این دو از زمان PS1 با یکدیگر همکاری داشتند.

با این خرید، Insomniac Games به 14امین استودیوی فرست پارتی PlayStation تبدیل می‌شود. با توجه به اینکه سونی و Insomniac در گذشته با یکدیگر تاریخچه و خاطراتی طولانی داشته‌اند، این خبر چندان باعث تعجب نیست اما شنیدن آن در چنین روزی باعث سوپرایز ما شد. پیش از این، آخرین خرید سونی مربوط به سال 2011 می‌شود که استودیوی Sucker Punch هم به مالکیت آن‌ها در آمد.

شاون لیدن، رئیس استودیوهای سرگرمی جهانی Sony، در بیانیه‌ای گفت: "Insomniac Games یکی از استودیوهایی است که در این صنعت بسیار مورد تحسین قرار گرفته و میراث داستان‌سرایی و گیم‌پلی آن‌ها بی‌همتاست. ما برای سال‌هایی طولانی از همکاری با آن‌ها لذت بردیم و هیجان‌زده هستیم تا به آن‌ها برای ملحق شدن به استودیوهای خودمان خوش‌آمد بگوییم. اضافه شدن Insomniac Games به استودیوهای سرگرمی جهانی سونی، تعهد ما نسبت به ساخت تجربیات سطح بالا که فقط در پلتفرم PlayStation ساخته می‌شوند را بازگو می‌کند."

هنوز نمی‌دانیم بازی بعدی استودیوی Insomniac Games چه خواهد بود اما با توجه به این خرید، مطمئن شدیم که آن بازی هم در انحصار پلتفرم PlayStation قرار می‌گیرد.