Menu

Devil May Cry 5 و چندین بازی دیگر به Xbox Game Pass اضافه خواهند شد + تاریخ انتشار Gears POP و Age of Empires II: Definitive Edition

دقایقی قبل در رویداد Inside Xbox شرکت Microsoft در سورپرایزی بزرگ اعلام کرد که بازی Devil May Cry 5 از هم‌اکنون برروی Xbox Game Pass در دسترس است. این تنها عنوانی نیست که کاربران این سرویس می‌توانند بازی کنند و 2 عنوان Stellaris: Console Edition و Kingdome Come: Deliverance نیز از 1 شهریور برروی این سرویس در دسترس خواهند بود.

از دیگر بازی‌هایی که به زودی اضافه خواهند شد می‌توان به Ape Out، Bard’s Tale: Director’s Cut و Human Fall Flat اشاره کرد

شایان ذکر است بازی‌های Blair Witch و Bard's Tale IV نیز در هنگام عرضه از طریق Game Pass قابل بازی خواهند بود.

اما جدا از اخبار مرتبط با Game Pass، شرکت Microsoft تاریخ انتشار 2 بازی خود را نیر مشخص کرد. اولین بازی یک عنوان مخصوص تلفن‌های هوشمند یعنی Gears POP است که طبق اعلام Microsoft در تاریخ 31 مرداد برای دانلود در دسترس قرار خواهد گرفت.

دومین بازی نیز نسخه Definitive عنوان محبوب و کلاسیک Age of Empires 2 است که در تاریخ 23 آبان ماه منتشر خواهد شد. از همین رو بازی Age of Empires: Definitive Edition نیز هم‌اکنون برروی PC Game Pass و هم‌چنین استیم با قیمت 20 دلار در دسترس است.