Menu

حالت Horde بازی Gears 5 در اولین نگاه جذاب و هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد

سرانجام Microsoft و استودیو The Colation پس از مدت‌ها اولین تریلر از حالت Gears 5 را منتشر کردند. در این تریلر شاهد تغییرات مختلفی در این حالت محبوب هستیم و به نظر می‌رسد The Coalition تلاش زیادی کرده تا با عنوانی جذاب و سرگرم‌کننده روبرو باشیم.

از جمله تغییرات این حالت می‌توان به اضافه‌شدن مینی‌باس‌هایی جدید اشاره کرد که در موج‌هایی مختلف بازیکنان باید با آن‌ها مبارزه کنند. هم‌چنین برای اولین بار جهت افزایش عمق و استراتژی در نیردها،‌ روبات همراه شخصیت‌ها یعنی "جک" نیز به عنوان یکی از شخصیت‌های قابل بازی در دسترس است.

هم‌چنین شخصیت‌ها اکنون دارای قابلیت‌هایی Ultimate هستند که هر شخصیت قابلیتی متفاوت و منحصر‌به‌فرد داشته و بازیکنان می‌توانند پس از مدتی با فعال‌کردن آن‌ها تغییراتی بزرگ در بازی و روند آن ایجاد کنند. علاوه بر این، با اضافه‌کردن پِرک‌هایی مختلف به شخصیت خود می‌توانید از ویژگی‌هایی نظیر ضربه‌ی بیشتر، نوارِ خون بیشتر و یا مهمات بیشتر بهره‌مند شوید.

این حالت به صورت آنلاین و یا Co-Op محلی قابل بازی است. بازی Gears 5 در تاریخ 19 شهریور برروی پلتفرم‌های Windows 10 و Xbox One منتشر خواهد شد.

هم‌چنین 2 تن از شخصیت‌های بازی Halo Reach نیز در Gears 5 حضور خواهند داشت و بازیکنان می‌توانند از آن‌ها در بخش‌های Horde ،Escape و Versus استفاده نمایند.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت Full HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه


دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت Full HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.