Menu

بازی Erica در نمایشگاه گیمزکام حضور خواهد داشت | آپدیت: بازی هم‌اکنون به صورت انحصاری برروی PS4 در دسترس است

Erica یکی از بازی‌هایی بود که در رویداد Paris Games Week 2017 توسط کمپانی Sony با نمایش تریلری مرموز به صورت انحصاری برای PS4 معرفی شد. اما از آن زمان بازی در سکوت خبری فرو رفته و خیلی‌ها گمان کردند که کنسل شده است؛ اما به نظر می‌رسد که شرکت ژاپنی هنوز قصد عرضه‌ی آن در نسل هشتم را دارد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Pushsquare، تروفی‌های بازی Erica به تازگی بر روی سرورهای سونی قرار گرفته‌اند. پیش از این نیز رده‌بندی سنی بازی در ماه ژوئن و در کشور استرالیا فاش شده بود.

همچنین، حساب کاربری Sabi بر روی توئیتر اعلام کرد که تریلر جدید Erica در رویداد گیمزکام منتشر خواهد شد. Sabi پیش از این گزارشات درستی را قبل از رونمایی رسمی از بازی‌های ویدئویی از جمله فرنچایز Infamous منتشر کرده بود.

با کنار هم قرار دادن این موارد می‌توان متوجه شد که سونی علاوه بر Predator: The Hunting Grouns و Death Stranding، بازی Erica را نیز به عنوان نماینده در رویداد Gamescom خواهد داشت. گیمزکام 2019 امشب با افتتاحیه‌ای باشکوه آغاز شده و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت.

آپدیت: دقایقی قبل نمایشی جدید از این بازی در نمایشگاه Gamescom 2019 منتشر شد و به صورت رسمی اعلام شد که بازی Erica هم‌اکنون به صورت انحصاری برروی PS4 در دسترس است. در زیر می‌توانید تریلر جدید منتشر‌شده از بازی را مشاهده نمایید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت Full HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.