Menu

پوشش زنده Gamescom 2019 در پردیس‌گیم | اتمام کنفرانس‌ها؛ دیدگاه شما؟

سرانجام کنفرانس‌ها و رویدادهای شرکت‌های مختلف در Gamescom 2019 نیز به پایان رسید. از این رو در ادامه با هم برخی از اتفاقات مهم هر کنفرانس را مرور می‌کنیم.

Nintendo Indie World

در این رویداد شاهد رونمایی بازی‌های مستقل مختلفی برای این کنسول بودیم. از مهم‌ترین اتفاقات کنفرانس می‌توان به تایید عرضه بازی‌های Ori and the Blind Forest ،Superhot و Hotline Mimai Collection برای Switch اشاره کرد. شما می‌توانید اخبار مرتبط با تمامی اتفاقات و نمایش‌های پخش شده در کنفرانس را از طریق این لینک مطالعه نمایید.

Inside Xbox

دقایقی قبل کنفرانس Microsoft در Gamescom 2019 با نام Inside Xbox به پایان رسید. در این کنفرانس شاهد رونمایی‌ها و تریلر‌های مختلفی بودیم که از میان آن‌ها می‌توان به تایید عرضه Devil May Cry 5 برروی Xbox Game Pass، انتشار تریلری از حالت Horde بازی Gears 5 ، نمایش تریلر‌هایی از بازی‌های Blair Witch ،Wasteland 3 و Borderlands 3 و هم‌چنین انتشار تریلری از DLC داستانی بازی Metro Exodus اشاره کرد.

Google Stadia Connect

شرکت Google در کنفرانس خود بازی‌هایی مختلف از جمله Mortal Kombat 11 ،Cyberpunk 2077 ،DOOM eternal و Grid را برای عرضه برروی Stadia تایید کرد. هم‌چنین تریلری جدید از بازی‌هایی نظیر Borderlands 3 و Watch: Dogs Legion به اشتراک گذاشته شد.

Opening Night Live

در این کنفرانس شاهد تریلرهای مختلفی از بازی‌های گوناگونی بودیم ولی تقریبا می‌توان مهم‌ترین اتفاق آن را حضور "هیدئو کوجیما" برروی استیج و انتشار تریلرهایی جدید و نمایشی از گیم‌پلی بازی Death Stranding دانست. شما می‌توانید اخبار مرتبط با این موضوع را در پردیس‌گیم از طریق این لینک مطالعه نمایید.

اما جدا از Death Stranding، بازی‌ها و فرانچایزهای بزرگ دیگری نظیر Need For Speed و Gears 5 نیز نمایش‌هایی جذاب داشتند. همان‌طور که وعده داده شده بود، اولین تریلر از گیم‌پلی Need For Speed Heat و تریلری از بخش داستانی بازی Gears 5 به نمایش در آمد.

از دیگر اتفاقات کنفرانس می‌توان به رونمایی‌ از Little Nightmares 2، انتشار تریلری جدید از بسته الحاقی بازی Monster Hunter World اشاره کرد.

نظر شما چیست؟ آیا از کنفرانس‌های امسال رضایت داشتید؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.