Menu

تهیه‌کننده‌ی ارشد Dragon Age 4 استودیوی Bioware را ترک کرد

همانطور که می‌دانید، Dragon Age 4 یا هر عنوانی که در نهایت نام‌گذاری خواهد شد، هم‌اکنون در استودیوی Bioware در دست توسعه می‌باشد. پیش از این، ساخت بازی به دلیل توسعه‌ی Anthem به تعویق افتاده بود اما بر اساس دانسته‌ها، حال Dragon Age 4 پروژه‌ی اصلی سازندگان سری Mass Effect است.

البته، جزئیات خاصی درباره‌ی آن در دسترس نیست و به نظر می‌رسد که به این زودی‌ها نیز تریلری از آن نخواهیم دید. از قرار معلوم، Dragon Age بعدی تا به حال چندین بار کارگردان عوض کرده است و ظاهرا استودیوی Bioware دوران چندان خوبی را سپری نمی‌کند.

حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Pushsquare، "فرناندو ملو"(Fernando Melo) تهیه‌کننده‌ی ارشد Dragon Age جدید پس از 12 سال، استودیوی Bioware ترک کرد. پیش از این، تهیه‌کننده‌ی ارشد Anthem "بن ایروینگ" نیز از این شرکت جدا شده بود.

طی ایمیلی که "فرناندو ملو" به همکارانش زده و آن را بر روی صفحه‌ی توئیترش نیز به اشتراک گذاشته است، Dragon Age بعدی را تجربه‌ای صریح از این فرنچایز توصیف کرده است؛ در نهایت نیز از علاقه‌اش به تجربه‌ی محصول نهایی گفت.

البته، هنوز مشخص نیست که چه کسی جایگزین او خواهد شد. در نهایت باید دید که جدایی اعضای کلیدی Bioware چه تاثیری بر آینده‌ی این استودیو و توسعه‌ی Dragon Age بعدی خواهد داشت.