Menu

آگهی شغلیِ بازی Halo Infinite به تجربه‌ای طولانی‌مدت و AAA همراه با پرداخت‌های درون برنامه‌ای اشاره دارد

به تازگی یک آگهی شغلی توسط استودیو سازنده Halo Infinite یعنی 343Industries پست شده که تا حدودی نشان می‌دهد در بخش خدمات "زنده"، آنلاین و همیشگی بازی باید انتظار چه چیزهایی را داشته باشیم.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot، بنابر این آگهی Microsoft در حال استخدام یک "طراح مراحل آنلاین" است که بتواند با ارائه‌ی استراتژی‌هایی جذاب بازیکنان را مدت زیادی پس از عرضه‌ی بازی نیز به تجربه‌ی Halo Infinite ترغیب کند.

این موضوع شامل چیزهایی مختلفی اعم از سیستم پیشرفتی برای ابتدا تا انتهای بازی و هم‌چنین به نوعی یک سیستم پرداخت‌های درون برنامه‌ای می‌شود. در واقع یکی از خطوط آگهی اشاره می‌کند که فرد استخدام شده برروی طراحی "یک تجربه طولانی‌مدتِ AAA که شامل پرداخت‌های درون برنامه‌ای می‌شود" کار خواهد کرد.

"در این کار شما مشغول به طراحی یک تجربه‌ی طولانی‌مدت و AAA خواهید شد که برروی طرفداران و علاقه و اشتیاق آن‌ها به این سری نیز تمرکز خواهد داشت (شامل پرداخت‌های درون برنامه‌ای نیز می‌شود ولی فقط محدود به آن نخواهد بود). "

از دیگر وظایف این فرد به "در اولویت قراردادن بازیکنان در تمامی طراحی‌ها" اشاره شده است. فرد متقاضی باید حداقل 8 سال تجربه کار برروی 2 یا بیشتر بازیِ AAA و هم‌چنین درکی عمیق از مدل بازی‌های خدمت محور داشته باشد.

به نظر می‌رسد عبارت "علاقه و اشتیاق طرفداران" به آیتم‌های تزئینی و چیزهایی نظیر اسکین‌ها اشاره داشته باشد ولی تاکنون چیزی در این مورد به صورت رسمی تایید نشده است.

وجود پرداخت‌های درون برنامه‌ای در Halo Infinite چیز چندان عجیبی نیست؛ بازی Halo 5: Guardians نیز از دارای چنین چیزهایی بود. هم‌چنین در سال 2018 در آگهیِ شغلی مربوط به "کارگردان طراحی تجربه‌های آنلاین" اشاره شده بود که این فرد باید برروی عناصر بازی‌های خدمات محور اعم از پرداخت‌های درون برنامه‌ای کار کند.

از دیگر اخبار مرتبط با Halo Infinite می‌توان به جدایی کارگردان ارشد بازی از استودیو 343Industries اشاره کرد؛ طبق اخبار این جدایی پس از تصمیم Microsoft به ایجاد تغییراتی در تیم مدیریتی استودیو به خاطر وارد شدن به سال پایانیِ توسعه Halo Infinite به وجود آمده است. شما می‌توانید گزارش کامل در این مورد را از طریق این لینک در پردیس‌گیم مطالعه نمایید.

بازی Halo Infinite در تعطیلات سال 2020 به صورت میان‌نسلی برروی کنسول‌های Xbox One و Project Scarlett و پلتفرم PC عرضه خواهد شد.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.