Menu

Highlight Reel: اپیزودهای 498 و 499: از npcهای مزاحم در Assassin’s Creed Unity تا صفحه‌ی لودینگ خنده‌دار در GTA V

بیشتر گیمرها با کلیپ‌های ویدئو گیمینگ Highlight Reel آشنا می‌باشند. ویدئو‌کلیپ‌هایی که چندین سال است به اشتراک گذاشته می‌شوند و بیش از 490 قسمت از آنها توسط وبسایت Kotaku منتشر و در دسترس قرار گرفته‌اند. این ویدئوها شامل لحظات خنده‌دار، باگ‌های عجیب و غریب، مهارت‌های شگفت‌انگیز بازیکنان و… می‌شوند. گیمرهای سراسر دنیا، اینگونه لحظات را هنگام بازی کردن ضبط کرده و برای وبسایت مذکور ارسال می‌کنند. شما نیز می‌توانید کلیپ های جالب خود را به آدرس [email protected] بفرستید و شانستان رای برای ثبت ویدئوی خود در یکی از اپیزودها امتحان کنید. حال در پردیس‌گیم تصمیم گرفته‌ایم تا اپیزودهای جدید Highlight Reel را در طول هفته برای تماشا و دانلود قرار دهیم.

اپیزود 498: این اپیزود با بازی خشن Blade and Sorcery آغاز می‌شود، جایی که هنوز سر یکی از دشمنان پس از قطع شدن با بدنش در ارتباط است. در Hitman 2 یکی از دشمنان گولاخ بازی هنگام جا‌به‌جایی وزنه‌ها دچار گلیچ شده است. این شما و این رفیق قدیمیمون Rainbow Six Siege که تنها با یک شیلد برنده‌ی راند می‌شویم. به نظر می‌رسد که درخت‌های Forza Horizon 4 خیلی هم نزدیک به واقعیت طراحی نشده‌اند. دو عدد از npcهای Assassin's Creed Unity با شکلک درآوردن باعث خراب شدن یکی از کات‌سین‌های بازی می‌شوند. شاهد ضدضربه بودن یکی از اعضای تیم مقابل در Battlefield 1 در برابر گلوله هستیم؛ البته طرف خیلی عجیب و غریبه و روی زمین به صورت نشسته با سرعت بالا حرکت می‌کند. شنیدید میگن یه جوری میز‌نمت که 3 دور، دور خودت بچرخی؟ خب تو Skyrim یکی از npcها را جوری زدیم که ده دور خودش بچرخد. قاعدتا باید یه اسنایپ خفن رو در PUBG می‌دیدیم که خب این اتفاق نیفتاد. For Honor سومین نماینده‌ی Ubisoft است که یکی از دشمنان به حالت بسیار جالبی راهی آن دنیا می‌شود. در GTA Online با استفاده از ماشین بتمن، یک هواپیما را به پرواز درمی‌آوریم. یک حرکت زیبا، حرفه‌ای و چشم‌نواز هم در ساخته‌ی Rockstar اجرا می‌شود. چند ویدئو هم از عنوان بتل رویال رایگان Respawn یعنی Apex Legends برای این اپیزود ارسال شده‌اند. خب پای ثابت جدیدمون MORDHAU را در ادامه داریم. در اولین پارت، با یک پرش زمان بندی شده، دخل اسب‌سوار حمله‌کننده را می‌آوریم. در دومین پارت، دو تن از بازیکنان در حال نبرد با یکدیگر می‌باشند که با استفاده از حرکات موزون از زیر ضربه‌های شمشیرشان رد می‌شویم. آقا بعضی‌ها به شدت نوب تشریف دارند؛ چرا باید به حرف حریفت گوش کنی آخه دوست عزیز! پرونده‌ی اپیزود 498 با Just Cause 4 بسته می‌شود، جایی که یک آزمایش نامتعارف را اجرا می‌کنیم.

دانلود با کیفیت Full HD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

اپیزود 499: این اپیزود با Just Cause 4 آغاز می‌گردد. در این بازی ادونچر، قصد داریم تا با هلیکوپتر فرود آمده و دو تن از یارانمان را سوار کنیم. اما متاسفانه یار دوم ب جای سوار شدن، با تند دویدن باعث انفجار هلیکوپتر می‌شود! یکی از بازیکنان در Battlefield 5 به قدری با هواپپما بد سقوط می‌کند که بازی واقعا کرش می‌کند. بازی انحصاری Days Gone رو بعد از 1 اپیزود غیبت داریم. شخصیت اصلی بازی دیکن قصد داشت تا گروگان‌های بیچاره را نجات دهد که این کار را با موفقیت هم انجام داد، اما یک فریکر در حالی که در آتش می‌سوزد، پشت سرش ایستاده است. لینک در Breath of the Wild از مکانی بسیار مرتفع به سوی دریاچه شیرجه می‌زند؛ چی شد؟ دریاچه نبود؟ عجب! یک رانندگی حرفه‌ای را هم در Ghost Recon Wildlands می‌بینیم. در مد بتل رویال Black Ops 4 یکی از دشمنان را در حالی که فرود می‌آید، راهی دیار باقی می‌کنیم. یه مدتی بود از این پرتاب الکی‌های نارنجک یا چاقو که چند صد متر رو طی می‌کنن و می‌خورن به یکی از اعضای تیم حریف رو ندیده بودیم. یک پرش با دوچرخه‌ی دیدنی هم در GTA V اجرا می‌شود. خب با Rockstar ادامه داده و به سراغ Red Dead Redemption 2 می‌رویم، جایی که اسب‌ها از درشکه جدا شده و بر روی هوا حرکت می‌کنند. همیشه موقع خوراکی خوردن یا اصلا در هر حالتی، پشت اسب‌های این بازی توقف نکنید! قسمت 499 با Hitman 2 به پایان می‌رسد، جایی که با یک ابرسرباز آشنا می‌شویم.

دانلود با کیفیت Full HD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

شما می‌توانید اپیزودهای 496 و 497 را از این لینک تماشا کنید.