Menu

تماشا کنید: تاریخ عرضه عنوان ترسناک Daymare: 1998 اعلام شد + انتشار یک دموی قابل بازی

زمانی ساخت عناوین سبک ترس و بقا رواج پیدا کرد و بسیاری از سازندگان به دنبال موفقیت سری Resident Evil و Silent Hill به این سبک روی آوردند. اما طولی نکشید که سازندگان بازی‌ها از این سبک دور شده و حتی عناوین کلاسیک سبک ترس و بقا نیز بیشتر از هر زمان دیگری به عناوین سبک اکشن نزدیک شدند. در حالی در طول چند سال اخیر شاهد عرضه عناوین قابل احترامی در سبک وحشت بوده‌ایم با این حال تعداد کمی از این بازی‌ها را می‌توان در قالب سبک ترس و بقا قرار داد اما عنوان Daymare: 1998 در تلاش است تا تجربه‌ای کلاسیک و خالص از سبک وحشت را ارائه دهد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Daymare: 1998 ،GameRant مستقیما از Resident Evil تاثیر گرفته است و همه چیز آن، از حال و هوا گرفته تا لوگو و گیم‌پلی این بازی یادآور سری بازی پرطرفدار Capcom است. امروز خبر خوبی برای افرادی که در انتظار تجربه Daymare: 1998 هستند منتشر شد و آن اعلام تاریخ عرضه این بازی بر روی PC همراه با نمایشی از گیم‌پلی آن با تمرکز بر شخصیت سم بود.

Daymare: 1998 در تاریخ 17 سپتامبر (سه‌شنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۸) بر روی پلتفرم PC عرضه خواهد شد. در Daymare: 1998 سم یک تکاور جنگل و از شهروندان مورد احترام Keen Sight، شهری کوچک مشابه Raccoon City که وقایع بازی در آن اتفاق می‌افتد، است. در حالی که اینطور به نظر می‌رسد که سم یک انسان عادی است که می‌خواهد از همسر خود محافظت کند اما در عین حال او با اعتیاد خود به قرص، مبارزه می‌کند و همین مسئله بُعد جالبی را به شخصیت او اضافه کرده است. مشابه این نواقص این پتانسیل را ایجاد کرده که شخصیت‌ها در Daymare: 1998 به انسان‌های واقعی نزدیک‌تر باشند تا شخصیت‌های ابرقهرمانی عناوین سری Resident Evil.

Daymare: 1998 پتانسیل بالایی دارد و می‌تواند طرفداران عناوین قدیمی سبک ترس و بقا را به طور ویژه تحت تاثیر قرار دهد. توسعه‌دهنده این بازی یعنی Invader Studios پیش از این بر روی بازسازی غیر رسمی Resident Evil 2 کار می‌کرد اما پروژه آنها پس از معرفی رسمی Resident Evil 2 Remake توسط Capcom کنسل شد. اما Capcom مدتی بعد اعضای Invader Studios را به دفتر مرکزی خو در ژاپن دعوت کرد تا از نزدیک شاهد فعالیت‌های این شرکت باشند و پس از آن، این تیم کوچک تصمیم گرفت که با کمک طراح سابق Capcom آقای ساتوشی ناکی بر روی عنوان مستقل و جدید خود یعنی Daymare: 1998 کار کند.

چیزی تا عرضه Daymare: 1998 نمانده است. در ادامه می‌توانید نمایش جدید این عنوان را تماشا کنید. افرادی که نمی‌توانند تا موعد رسمی عرضه Daymare: 1998 صبر کنند هم اکنون می‌توانند با مراجعه به صفحه فروش این بازی در Steam دموی قابل بازی آنرا دریافت و تجربه نمایند.

دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه