Menu

کلیف بلزینسکی به بازگشت به بازی‌سازی اشاره می‌کند؛ یک بازی بتل رویالی “لعنتی” دیگر نخواهد بود

کلیف بلزینسکی به چیزهای زیادی معروف بوده و یکی از آن‌ها صحبت کردن با صداقت تمام و خطرناک است! آخرین باری که از او چیزی شنیدیم، مربوط به دو سال پیش و تعطیلی استودیوی Boss Key Productions بعد از عرضه 2 عنوان ناموفق می‌شود.

به‌طور دقیق‌تر، درباره Lawbreakers و Radical Heights صحبت می‌کنیم که هیچ کدام به آن شکوه و موفقیتی که سازندگان امیدش را داشتند نرسیدند. بعد از آن، بلزیسنکی سوگند خورد که دیگر هیچ‌وقت بازی ویدیویی نمی‌سازد. به گزارش پردیس گیم، اما حالا به‌نظر می‌رسد ایده‌ای در ذهن دارد. وی در توئیت اخیر خود گفت:

"من به نوعی یک ایده بازی در ذهن دارم و از مغزم خارج نمی‌شود. فکر می‌کردم واقعا دیگر کارم با بازی‌ها تمام شده اما دوباره این مغز احمق من خودش را نشان داد."

زمان زیادی از قول بلزینسکی برای نساختن یک بازی ویدیویی دیگر نگذشته و درست قبل از سال 2018 بود که آن را گزارش کردیم و طرفداران هم از او بابت پس ندادن پول Radical Heights بعد از سقوط و نابودی این بازی شکایت داشتند.

با این حال، قرار نیست او دوباره شکست مفضتحانه بتل رویال را تکرار کند. بلزینسکی ادعا می‌کند بازی رویاهای فعلی او "یک بتل رویال لعنتی" نخواهد بود (F**ing Battle Royale game). اینکه آیا میوه ایده وی ثمربخش می‌شود یا نه را باید دید.