Menu

شرکت Epic Games استودیو جدیدی را در اروپا تاسیس کرد

شرکت Epic Games، خالق شوتر محبوب Fortnite: Battle Royale امروز از تاسیس یک استودیو جدید در شهر کلن آلمان خبر داد. نام این استودیو تازه تاسیس Epic Games Cologne خواهد بود و توسط موسسین سابق استودیو Factor 5، سازنده عناوینی چون Turrican و Star Wars: Rogue Squadron، رهبری خواهد شد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از GameSpot،اعضای ارشد سابق استودیو Factor 5 شامل مدیر فناوری آنلاین فعلی Epic Games آقای جولیان اگبرکت و مدیر استودیو تازه تاسیس کلن یعنی آخیم مولر، پیش از پیوستن به Epic باNetflix ، Amazon و Hulu در ارائه سرگرمی‌های رسانه‌ای همکاری داشته و با Nintendo و Sonyنیز بعنوان شرکای فناوری کار کرده‌اند. ظاهرا فعالیت استودیو Epic Games Cologne با تخصص این دو فرد همخوانی دارد چرا که به گفته Epic استودیو واقع در کلن آلمان "بر روی فناوری‌های نوظهور رسانه‌های تعاملی و استریم" کار خواهد کرد.

جولیان اگبرکت در بیانیه‌ای در مورد استودیو تازه تاسیس Epic Games Cologne گفت: "در راس موفقیت‌های Epic افرادی پرشور و بسیار کاربلد حضور دارند. آلمان مهد فناوری‌های پیشگامانه است و ما امیدوار هستیم که حضور خود در این کشور را با مهره‌های جدید و جذب استعدادهای درخشان، تحکیم بخشیم."

اگبرکت و مولر هر دو در اوایل سال جاری میلادی به Epic پیوستند و پیش از این، استودیو Factor 5 را قبل از تعطیلی آن در سال 2009 رهبری می‌کردند. تصور ساخت عنوان جدیدی از سری Rogue Squadron توسط این استویو هیجان‌انگیز است اما به نظر نمی‌رسد که Epic Games Cologne به بازی‌سازی روی آورد. این استودیو احتمالا بر روی ارائه محتوای رسانه‌ای برای Fortnite کار خواهد کرد. این احتمال هم وجود دارد این استودیو پلتفرم استریم جدیدی را برای رقابت با Twitch و Mixer معرفی کند.

Epic Games پیبش از این با تاسیس فروشگاه اختصاصی خود Epic Games Store شبکه Steam را به چالش کشیده است و بعید نیست که در قدم بعدی به دنبال تجربه یک چالش دیگر باشد.