Menu

شرکت Konami نشان تجاری جدیدی را برای سری Silent Hill به ثبت رساند

سال‌هاست که عنوان جدیدی از سری Silent Hill توسط Konami منتشر نشده و آخرین عنوان از این سری بازی ترسناک نیز در نهایت با تغییر استراتژی شرکت صاحب امتیاز آن، هرگز به سرانجام نرسید. اما با نشان تجاری جدیدی که به تازگی توسط Konami به ثبت رسیده، این امید به وجود آمده که در آینده نزدیک شاهد بازگشت این سری بازی باشیم.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameRant، شرکت Konami Digital Entertainment در تاریخ 25 جولای 2019 (پنج‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۸) در دفتر مالکیت معنوی کانادا نشان تجاری جدیدی را برای عنوان Silent Hill به ثبت رسانده است. این علامت تجاری مربوط به بازی‌های ویدیویی است و در زمینه "برگزاری مسابقات بازی‌های رایانه‌ای" دسته‌بندی شده هر چند که عناوین سری Silent Hill همواره بر تجربه‌های تک نفره تمرکز داشته‌اند.

پیش از آنکه برای بازگشت Silent Hill هیجان‌زده شوید باید یک نکته را در نظر بگیرید. اقدام Konami در ثبت این نشان تجاری ممکن است در جهت اطمینان از حفظ مالکیت معنوی این اثر بوده باشد. آخرین نشان تجاری به ثبت رسیده از این سری در تاریخ 6 دسامبر (جمعه، ۱۵ آذر ۱۳۹۸) منقضی می‌شود بنابراین منطقی است که Konami برای حفظ این نشان وارد عمل شود. این عمل Konami به هیچ وجه بازگشت Silent Hill را تضمین نمی‌کند.

اما این شرکت اخیرا برخی از عناوین قدیمی و خاطره انگیز خود از جمله Contra و Castlevania را در قالب مجموعه‌هایی از عناوین قدیمی، بازگردانده است و این عرضه‌ها نیز استقبال طرفداران را به همراه داشته است. بنابراین عرضه مجموعه عناوین سری Silent Hill بر روی پلتفرم‌های نسل حاضر نمی‌تواند ایده بدی باشد.

هر اقدامی که از سوی Konami در جهت جلب توجه طرفداران Silent Hill صورت گیرد، بی‌شک با استقبال بازیکنان مواجه خواهد شد. سال‌ها قبل، عنوانی بلندپروازانه از این سری تحت عنوان Silent Hills زیر نظر هیدئو کوجیما و کارگردان برنده جایزه اسکار یعنی گیرمو دل تورو و با بازی ستاره سریال The Walking Dead نورمن ریدس در دست ساخت قرار داشت که توسعه آن در میانه راه کنسل شد و بازیکنان توانستند تنها دموی قابل بازی آن به نام P.T را تجربه کنند. در نتیجه بی‌شک بسیاری از طرفداران نمی‌توانند این ناشر را ببخشند اما Konami حداقل می‌تواند برای جلب نظر مثبت آنها کاری را انجام دهد.