Menu

مسابقات بین‌المللی DOTA 2 هفته آینده آغاز خواهد شد؛ جایزه مسابقه به بیشترین مقدار در تاریخ مسابقات eSports رسیده است

مسابقات بین‌المللی DOTA 2 هفته آینده برگزار خواهد شد و در امسال نیز همانند دوره‌های گذشته بهترین بازیکنان DOTA 2 از سراسر جهان یکدیگر به رقابت می‌پردازند. اما مسابقات امسال تفاوت بزرگی با سال‌های گذشته دارد و آن مقدار جایزه برندگان است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot این مسابقات از سال 2011 و با جایزه‌ای نزدیک به 1.6 میلیون دلار در حال برگزاری بوده و امسال با وجود اینکه هنوز 10 روز به اتمام تاریخ جمع‌آوری و جذب سرمایه زمان باقی مانده، رقم جایزه کلی با میانگین جمع‌آوری 317هزار دلار در روز، به بیش از 33 میلیون دلار (33,009,045) رسیده است.

این رویداد توسط Valve در شهر شانگهای و در سالن شرکت Mercedes-Benz برگزار می‌شود. قرار است 25 درصد از فروش Battle Pass بازی DOTA 2 نیز به رقم ذکر شده اضافه شود که آن را تبدیل به بزرگ‌ترین جایزه در تاریخ مسابقات eSports می‌کند.

این رویداد بین‌المللی از تاریخ 20 تا 25 آگوست برگزار شده و شما می‌توانید از طریق Twitch و یا SteamTV به تماشای آن بنشینید. برنده سال گذشته تیم اروپاییِ OG بود که توانست با مبلغ 11,234,158 دلار خانه بازگردد. در حال حاضر تیمی که امسال به مقام اول برسد نیز 15,019,115 دلار جایزه دریافت خواهد کرد؛ ولی خب به احتمال زیاد این رقم در روزهای آینده افزایش خواهد داشت.

نظر شما در این مورد چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.