Menu

مدیر عامل Take-Two: کنسول‌های PS5 و Xbox Scarlett ما را به فتورئالیسم نزدیک‌ می‌کنند

فناوری‌های جدید هیجان‌انگیز هستند. با هر نسل جدید از کنسول‌ها (و ارتقای PC) گرافیک‌های بهبود یافته‌ای مشاهده می‌کنیم. برخی بازی‌ها در زمان فعلی به حدی گرافیک خوبی دارند که به‌سختی می‌توان حالت بهتر از آن‌ها را متصور شد اما استراوس زلنیک، مدیر عامل شرکت Take-Two، می‌گوید به نقطه‌ای می‌رسیم که برای دیدن تفاوت‌ها با دنیای واقعی باید دقت زیادی به خرج داد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، زلنیک در مصاحبه‌ای با CNBC گفت فناوری نسل بعدی کنسول‌ها واقعا چیز خاصی است و ما را به فتورئالیسم نزدیک‌تر می‌کند، یعنی گرافیک‌های کامپیوتری به حدی پیشرفته می‌شوند که اساسا شبیه دنیای واقعی هستند. او افزود همه بازی‌ها چنین رویکردی نخواهند داشت اما بسیاری از عناوین، مثل بازی‌های ورزشی آن‌ها، مردم را شگفت‌زده می‌کنند:

"این بدان معنا نیست که ما این کار را برای همه بازی‌ها انجام بدهیم. برای مثال، Borderlands یک دنیای انیمیشنی است و همیشه به همین شکل خواهد ماند اما وعده اینکه عناوین معینی مثل بسکتبال را به یک لایو اکشن واقعی تبدیل کنیم بسیار هیجان‌انگیز است. بسیار نزدیک می‌شویم و اگر کسی دقت نکند و نگاه سرسری بیندازد، فکر می‌کند که یک لایو اکشن است تا بازی."

البته همیشه با شروع هر نسل جدید، این حرف‌ها را می‌شنویم. بخشی از آن بخاطر هایپ کردن و افزایش فروش است اما حقیقتا در حال دست‌یابی به نقطه‌ بسیار پیشرفته‌ای در زمینه گرافیک هستیم. برای مثال، حالا هولوگرام‌هایی خلق شده‌اند که ظاهر و رفتار مشابه‌ای به بازیگران و خوانندگان قدیمی دارند. در حالی که گیمینگ هم هنوز راه زیادی را برای رسیدن به این مرحله باید طی کند، قطعا روزی در آن حد پیشرفته خواهد شد.