Menu

THQ Nordic مالکیت استودیوی سازنده Dark Siders 3 و شرکت‌هایی دیگر را به‌دست آورد

THQ Nordic در کنار اعلام وضعیت پروژه‌هایی مثل Metro، Dead Islands 2، Saints Row و TimeSplitters، اعلام کرد استودیوهای بیشتری خریداری کرده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، احتمالا قابل توجه‌ترین استودیویی که THQ Nordic اعلام مالکیت آن را کرده، Gunfire Games است. Gunfire Games استودیوی سازنده Dark Siders III بوده که THQ اعلام کرده از بابت فروش آن فوق‌العاده خشنود هستند. باید دید آیا Gunfire به کار روی ادامه Dark Siders مشغول می‌شود یا نه اما با توجه به تاریخچه خوب همکاری THQ و Gunfire، احتمال زیاد همین‌طور خواهد بود.

THQ علاوه بر Gunfire، اعلام مالکیت‌های بیشتری کرد. اولین آن‌ها شرکت Goodbye Kansas Game است که یعنی استودیوهای Palindrome ،Fall Damage ،Neon Giant ،Kavalr و Framebunker هم جز سرمایه‌گذاری‌های THQ خواهند شد. آن‌ها همچنین در طی این فرایند امتیاز بازی Biomutant را هم به‌دست آوردند.

در آخر همچنین Milestone s.r.l سومین شرکتی است که THQ Nordic امروز مالکیت آن را به‌دست آورد. Milestone یک استودیوی ایتالیایی با حدود 20 سال سابقه کاری است. این استودیو بیشتر در بازی‌های مسابقه‌ای تخصص دارد که جدیدترین عناوین آن‌ها Ride 3 و MotoGP 19 بود. گفته می‌شود در حال حاضر 5 بازی در Milestone در حال ساخت هستند.

THQ Nordic در اوایل سال جاری اعلام کرده بود 200 میلیون دلار بودجه برای مالکیت استودیوهای جدید در نظر گرفته بنابراین این خبر هم چندان جای تعجب ندارد. با این حال همچنان باید دید آیا این پایان خریدهای جدید آن‌ها بوده یا مالکیت‌های جدیدی در راه است.