Menu

Quantic Dream از آمار فروش Heavy Rain بر روی PC کاملا راضی است، Sony به عرضه عناوین این استودیو بر روی PC چراغ سبز نشان داده است

رئیس استودیو Quantic Dream آقای دیوید کیج در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرد که این تیم از آمار فروش Heavy Rain بر روی PC بسیار راضی است. Heavy Rain به صورت انحصاری بر روی Epic Games Store عرضه شده است و فروش آن تا این لحظه توانسته انتظارات Quantic Dream را برآورده کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DSOGaming، کیج در ادامه مصاحبه خود اضافه کرد که معتقد است Heavy Rain ،Beyond: Two Souls و Detroit: Become Human بر روی Epic Games Store پایه‌های قدرتمندی خواهند داشت. به عبارت دیگر، فروش این عناوین در دراز مدت افزایش پیدا خواهد کرد. به اعتقاد کیج، عناوین Quantic Dream در دراز مدت فروش خوبی را تجربه خواهند کرد و بازیکنان جدید در طول سال‌های پیشِ‌رو به کشف عناوین این استودیو ادامه خواهند داد.

دیوید کیج در ادامه تایید کرد که اغلب عناوین آینده Quantic Dream در زمان عرضه بر روی تمامی پلتفرم‌ها در دسترس قرار خواهند گرفت، مگر آنکه در موارد خاصی، قرارداد انحصاری ویژه‌ای منعقد شود. با این وجود، هدف Quantic Dream بر عرضه عناوین خود بر روی تمامی پلتفرم‌های ممکن است.

کیج در ادامه صحبت‌های خود تایید کرد که شرکت Sony اجازه انتشار عناوین Quantic Dream بر روی پلتفرم PC را صادر کرده است: "همواره همکاری فوق العاده‌ای با Sony PlayStation داشته‌ایم. آنها همیشه از کارهای من به شدت حمایت کرده‌اند و ما نیز در پاسخ همواره به آنها وفادار بوده‌ایم. بنابراین مذاکره بسیاره دوستانه‌ای با آنها داشتیم و آنها نیز به ما اجازه دادند تا مجموعه عناوین خود را بر روی PC عرضه کنیم."

در حال حاضر عنوان Death Stranding نیز وضعیت مشابهی دارد. این ساخته مورد انتظار هیدئو کوجیما در ابتدا بعنوان برای PC و PS4 تایید شد اما از آن زمان تاکنون اشاره‌ای به نسخه PC آن نشده است. Sony اخیرا این بازی از مجموعه عناوین انحصاری PS4 خارج کرد و این احتمال وجود دارد که در آینده شاهد عرضه آن بر روی PC باشیم.