Menu

بالاخره اجرای Demon’s Souls با رزولوشن 4K و نرخ فریم 60 برروی PC ممکن شد

Demon's Souls عنوانی است که بسیاری از PCگیمرها علاقه دارند آن‌را بازی کنند اما درست برعکس سری Dark Souls، این بازی هیچوقت برای PC عرضه نشد. با اینجال بازیکنان PC قادر هستند این عنوان را بوسیله امولاتور RPCS3 اجرا کنند. نکته‌ی منفی این امولاتور اجرای بازی با نرخ‌‌ فریم 30 بود که اکنون بنظر می‌آید این مشکل نیز حل شده باشد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DSOGaming، طبق اظهارات تیم سازنده‌ی این امولاتور، Whatcookie از اعضای این تیم پچی برای Demon's Souls طراحی کرد که به شما اجازه‌ی باز کردن قفل فریم بازی و انجام آن با نرخ فریم 60 و حتی 120 را می‌دهد.

با این‌حال بنظر می‌آید که حرکات بازی در 120 فریم باگ‌هایی دارد برای مثال اگر با این نرخ‌ فریم به موانع برخورد کنید حرکت بازیکن بسیار آرام می‌شود که می‌تواند تاثیری جدی برروی تجربه‌ی بازی بگذارد. به همین دلیل است که سازندگان RPCS3 اعلام کردند که فعلا باید بازی را با 60 فریم بر ثانیه انجام داد تا این مشکل نیز حل شود.

همچنین مثل اینکه صحنه‌های از پیش رندر شده نیز بدلیل نرخ‌ فریم بالاتر سریع‌تر شده‌اند. خبر خوب این است که تنها تعداد انگشت‌شماری کات-سین در بازی وجود داشته و این تاثیر زیادی برروی تجربه‌ی شما نخواهد داشت.

شما قادر هستید این پچ را از اینجا دانلود کنید. در نهایت برای تماشای عملکرد این بازی در FPS 60، می‌توانید ویدیوی زیر که سازندگان منتشر کردند را تماشا کنید:

دانلود با کیفیت SDدانلود با کیفیت HD