Menu

به نظر می‌رسد که اولین تصویر بازی Bully 2 لو رفته است

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook بر اساس شایعات جدید، بازی Bully 2 سال آینده بر روی کنسول‌های PS4 ،PS5 ،Xbox One و Xbox Scarlett منتشر خواهد شد. اگر این شایعات درست باشند، پس به زودی باید اطلاعات اولیه از ساخته‌ی استودیوی محبوب راک‌استار منتشر شوند.

حال به نظر می‌رسد که اولین تصویر از Bully 2 فاش شده است؛ تصویری که متاسفانه نه از کات‌سین یا گیم‌پلی، بلکه از نقشه‌ی بازی در حالت Pause است. این تصویر توسط یوتیوبر ThaNathanNS به اشتراک گذاشته شده که ادعا می‌کند آن را از منبعی داخلی دریافت کرده است. همانطور که در اسکرین‌شات زیر می‌بینید، بخش Online در منوی آن به چشم می‌خورد که بیانگر حضور بخش چندنفره در Bully 2 است. همچنین، همانند نسخه‌ی اصلی، منوی بازی توسط رنگ‌های طلایی و آبی تزئین شده است که شاید بیانگر این موضوع است که بازیکنان باز هم به آکادمی Bullworth باز خواهند گشت. بخش Character هم در سمت چپ دیده می‌شود. شاید بودن بخش Character به معنی شخصی‌سازی کارکتر اصلی است، یا شاید هم همانند GTA V بازی Bully 2 نیز دارای چند شخصیت اصلی قابل کنترل می‌باشد.

با تمام این‌ها، بهتر است که به این اطلاعات با بدبینی نگاه کنیم. تمامی این‌ها در حد شایعه بوده و هنوز هیچ چیزی توسط Rockstar در ارتباط با پروژه‌ی یعدی خود به اشتراک گذاشته نشده است.