Menu

THQ Nordic تایید کرد: نسخه جدیدی از سری Saints Row در راه است، وظیفه توسعه Dead Island 2 بار دیگر به استودیو جدیدی محول شده است

شرکت THQ Nordic امروز در جریان جلسه گزارش مالی کوتاه مدت خود، دنباله برخی از مهم‌ترین عناوین تحت اختیار خود را تایید کرد.

Saints Row یکی از این عناوین است. شرکت Deep Silver چند ماه قبل به بازگشت این سری اشاره کرد و سرانجام بعد از گذشت 6 سال از عرضه Saints Row 4، امروز بازگشت استودیو Volition برای ساخت عنوان جدیدی از این سری جهان آزاد رسما تایید شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از THQ Nordic ،PCGamesN در این جلسه تایید کرد که عنوان Dead Island 2 نیز همچنان در دست ساخت قرار دارد اما وظیفه توسعه آن بار دیگر به استودیو جدیدی محول شده است.

Dead Island 2 اولین بار در E3 2014 توسط استودیو Yager Development با نمایش یک تریلر سینمایی تایید شد. پس آن بازی مدتی در سکوت خبری فرو رفت تا اینکه شرکت Deep Silver استودیو Sumo Digital را بعنوان سازنده جدید این عنوانِ اکشن نقش آفرینی معرفی کرد.

Dead Island 2 اکنون در استودیو سازنده عنوان Homefront: The Revolution یعنی Dambuster مراجل توسعه را می‌گذراند.

THQ Nordic در ادامه این جلسه به بازگشت سری Timesplitters، که سال گذشته حق امتیاز آن را به دست آورد، نیز اشاره کرد. طراح ارشد این سری بازی آقای استیو الیس به تازگی به استخدام THQ Nordic درآمده تا آینده این سری شوتر اول شخص را در همکاری با این شرکت رقم بزند.

امید می‌رود که در جریان رویداد Gamescom جرئیات بیشتری از عناوین در دست ساخت THQ Nordic منتشر شود.