Menu

هیروی جدید بازی Overwatch به نام Sigma هم‌اکنون بر روی تمام پلتفرم‌ها در دسترس می‌باشد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، امروز، کمپانی Blizzard اعلام کرد که جدیدترین هیروی بازی Overwatch یعنی Sigma بر روی تمام پلتفرم‌ها در دسترس می‌باشد. Sigma دومین هیروی جدیدی است که در سال 2019 به این بازی اول شخص اضافه می‌شود؛ Baptiste اولین کارکتر جدید 2019 بود. حال، تعدادهیروهای Overwatch به عدد 31 رسید.

در ماه جولای بود که Sigma با انتشار تریلری داستانی معرفی شد. این شخصیت که با نام دکتر Siebren de Kuiper نیز شناخته می‌شود، یک فیزیکدان بوده که قدرت کنترل جاذبه را بعد از آزمایشی اشتباه به دست می‌آورد. Sigma در کلاس Tank قرار می‌گیرد و گوی‌های در دست او می‌توانند به سمت دشمنان پرتاب شده و به آن‌ها آسیب برسانند.

همچنین، اعلام شد که در آپدیت‌های بعدی بازی، سیستم Matchmaking جدید که Role Queue نام دارد به بازی اضافه خواهد شد. Rolr Queue که هم‌اکنون در فاز بتا به سر می‌برد، هر تیم را ملزم می‌کند تا از هر کدام از کلاس‌های Overwatch تعداد 2 هیرو را انتخاب کنند؛ به عبارت بهتر، 2 هیرو از کلاس Tank، 2 هیرو از کلاس Damage و 2 هیرو از کلاس Support. در این سیستم، بازیکنان باید ابتدا کلاس موردنظر را انتخاب کرده و سپس هیروی دلخواهشان را برگزینند. Overwatch هم‌اکنون بر روی پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One در دسترس می‌باشد.