Menu

Borderlands 3 قطعا پایانی برای این فرانچایز نیست

مدت زیادی از زمان عرضه آخرین نسخه از سری بازی‌های Borderlands گذشته اما بالاخره نسخه سوم آن قرار است به‌زودی منتشر شود و جزئیات بیشتری از داستان در اختیار طرفداران قرار می‌دهد. در Borderlands 3 چهره‌های قدیمی و آشنایی را هم خواهیم دید و حال می‌خواهیم با توجه به این موضوع بدانیم آینده آن به کجا ختم می‌شود اما به‌نظر می‌رسد قطعا باید انتظار ساخت دنباله را هم داشته باشیم.

به گزارش پردیس گیم، دنی هومن و سم وینکلر به عنوان نویسندگان اصلی Borderlands 3، توضیح دادند که چه انتظاراتی از بازی داشته باشیم و اینکه در این نسخه چگونه قطعه‌های مختلف داستانی به هم ربط داده شده‌اند. همچنین از آن‌ها پرسیدند آیا Borderlands 3 به عنوان یک پایان و نتیجه‌گیری برای داستان این سری در نظر گرفته شده یا خیر.

وینکلر گفت Borderlands 3 قطعا در مقطعی از داستان شروع می‌شود که به عنوان یک جانشین برای تمام بازی‌های این سری در نظر گرفته خواهد شد. او افزود Borderlands 3 در مسیر داستانی خود به برخی موضوعات پایان می‌دهد و در عین حال موضوعات جدیدی به پیش می‌آورد و مطمئنا پایانی بر Borderlands نیست.

دنی هومن هم پاسخ داد همیشه جا برای داستان بیشتر در Borderlands وجود دارد و در حالی که Borderlands 3 به برخی سوال‌هایی که از نسخه‌های قبلی باقی مانده پاسخ می‌دهد، اما نویسندگان باز هم فضای زیادی را برای ساخت ادامه داستان خالی گذاشته‌اند.

وینکلر افزود زمانی که بازیکنان به داستان 3 نسخه اصلی Borderlands نگاهی بیندازند، آن‌ها را با هم به عنوان یک حماسه خواهند دید و داستان‌های بعد از آن‌ها هم به یکدیگر ارتباط دارند. وینکلر در نهایت در پاسخ به اینکه از آینده Borderlands باید چه انتظاراتی داشته باشیم، فقط گفت "من از نحوه به پایان رسیدن Borderlands 3 بسیار راضی و خشنود هستم" و جزئیات خاصی به اشتراک نگذاشت.

بازی Borderlands 3 در 22 شهریور برای PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.