Menu

Gearbox: هم طرفداران قدیمی و هم جدید با Borderlands 3 ارتباط خوبی برقرار خواهند کرد

عرضه‌ی نسخه‌ی بعدی بازی Borderlands از Gearbox Software بسیاری را هیجان‌زده کرده است. چندی پیش با برخی از شخصیت‎های بازی از طریق ویدیوهایی که توسط سازندگان به اشتراک گذاشته شد آشنا شدیم و حال که تنها یک‌‎ماه تا عرضه‌ی بازی فاصله داریم جزئیات بیشتری توسط توسعه‌دهنده‌گان بازی به اشتراک گذاشته شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، آقای "آنتونی نیکولسن" تهیه‌کننده ارشد بازی، طی مصاحبه‌ای با Gamingbolt اشاره کرد که Borderlands 3 نه تنها برای طرفداران قدیمی این فرنچایز قابل لمس و مناسب خواهد بود بلکه طرفداران جدید نیز با بازی ارتباط برقرار خواهند کرد:

"ما انتخاب‌ها و مدهای مختلفی داریم که تیم طراحی کرده است. ما یک دپارتمان در دپارتمان خود داریم که فقط برروی قابل دستیابی بودن بازی کار می‌کنند چون این بسیار برای‌مان مهم است. اما برای تازه‌واردان به سری، این یک شوتر اول شخص است. اگر قبلا این ژانر را تجربه کرده باشید به راحتی با آن ارتباط برقرار خواهید کرد.

در بخش اول بازی که با Claptrap انجام دادیم و شما مشاهده کردید، می‌خواستیم مطمئن شویم که مردم کامل یاد بگیرند چطور بازی را انجام دهند. قصدمان اطمینان از این بود که اگر از 2009 اینجا هستید یا برای اولین بار در 2019 بازی می‌کنید، بتوانید بازی را برداشته و متوجه شوید که ما همه چیزی که شما برای موفقیت در آن و لذت بردن از آن نیاز دارید به شما داده‌ایم."

بازی موردانتظار Borderlands 3 در تاریخ 22 شهریور برای PC، PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.